• europages
  • >
  • VIRKSOMHEDER - LEVERANDØRER - UDBYDERE
  • >
  • pa system

Resultater for

Pa system - Danmark

Danmark
  1. KVIKLØN APS

    Danmark

    Kvikløn administrerer løn, tid, projekter, produktion og personale for mindre og mellemstore virksomheder, både nationalt og internationalt. Kvikløn er en del af Dansk Løn Service (DKLS) Dansk Løn Service er en af de tunge drenge på løn-markedet og har i årenes løb erfaret, at mindre og større virksomheder har forskellige behov når det gælder løn. Derfor blev Kvikløn udviklet. Systemet har været på markedet siden januar 2013. Vi har udviklet en løsning, som dækker mindre virksomheders behov ned til mindste detalje. Med Kvikløn er det nemt og billigt at indberette løn - og samtidig kan virksomhederne føle komplet tryghed ved, at lønnen er i gode hænder. Her opstår ikke pludseligt ubehagelige overraskelser. Kvikløn deler kontorer med Dansk Løn Service og har uhindret adgang til specialister inden alle afkroge af lønadministration. Derfor er Kvikløns supportfunktion meget stærk, og Kvikløns kunder får meget for pengene, fordi systemet hele tiden bygger på viden og erfaringer fra Dansk Løn Service.

  2. TELLUS IT - VISMA BUSINESS

    Danmark

    Med Visma Business får du et skræddersyet virksomhedssystem, som sætter turbo på dine arbejdsprocesser. Systemet har høj brugervenlighed, der gør, at det er nemt for alle medarbejdere at bruge. Det er en overskuelig applikation med en række stærke selvstændige moduler, der er fuldt integrerede med hinanden. Hovedmodulerne er regnskab, logistik/produktion, projektstyring og CRM. Du sikrer markante forbedringer på alle parametre. Blandt andet vil du opnå - Hurtigere og mere fleksibel levering - Overholdelse af leveringstider - Fleksibilitet i logistikken - Dynamisk lagerstyring - øget lageromsætning - Flow, frihed og overblik i ordrestyringen - Nu og hér overblik over økonomiske nøgletal Vores erfaring, uddannelse og professionelle tilgang til dig og din virksomhed, sikrer dig en standardiseret opsætning af Visma Business. Vi sikrer, at produktet er skræddersyet jeres branche og jeres behov, samt at fremadrettede tilpasninger kan foretages enkelt og uden ekstraomkostninger. Du opnår markedets bedste overblik og hurtigste return on investment. Ring allerede til os nu på tlf. 70233009 for at høre mere eller besøg vores hjemmeside.

  3. ALOEVERATANDPASTA.DK

    Danmark

    Aloe Vera Tooth Gel Sensitive er navnet på LR Health and Beauty Systems aloe vera tandpasta med fluorid. Der har været store diskutioner hvad angår fluorid indhold i tandpasta. På danske tandlæge skoler lærer man at Fluorid er et vigtigt indholdsstof i tandpasta. For at imødekomme alle parter både dem der er for og dem der er imod fluorid i tandpasta har LR lavet både en variant af aloe vera tandpastaen med fluor og en uden fluor. Fluor eller ej lader vi være op til dig, men vigtigst af alt indeholder disse tandpastaer aloe vera. Planten aloe vera har mange enestående kvaliteter også i forbindelse med mund- og halslidelser. Indholdet af aloe vera udgør 40% i aloe vera sensitive tandpastaen. Indholdet er 3% lavere end i aloe vera tandpastaen uden Fluorid. Aloe vera tandpasta | Beskyt tænder, mund og hals: Aloe vera tandpasta er designet til ikke kun at forebygge huller, men at pleje både mund og svælg. Aloe veras virkestoffer har vist sig, at have yderst godt virkning mod paradontose og anbefales derfor også af flere tandlæger. Tandpastaen har en god virkning imod følgende tand-, mund- og halslidelser: Styrker gummer og tandkød.Standser blødninger i tandkødet.Hjælper mod Parandontose.Virker imod karies.Forhindrer dårlig ånde.Har en stor effekt på herpes.Hjælper på Tandsten.Virker mod blæner og blister i munden.Forebygger huller i tænderne. Aloe Vera Tandpastaen har et indhold på 100 ml. Aloe Vera Tandpasta Sensitiv, er velegnet til meget følsomt tandkød og følsomme tænder. Alove

  4. ALL-OFFICE

    Danmark

    All-Office kan afhjælpe mange af de bekymringer selvstændige erhvervsdrivende slås med i hverdagen. Mange mindre virksomheder har et hyr med at få deres IT til at fungere optimalt, og er samtidig meget afhængige af at det virker og ikke går ned i tide og utide. All-Office tilbyder jer en løsning, hvor vi gør det vi er bedst til - nemlig at sørge for jeres IT systemer fungerer, og afhjælper hurtigt hvis der er noget der pludselig går i sort. På den måde får I frigivet tid, så I kan gøre det I er bedst til - nemlig passe jeres forretning og jeres kunder. Mange af vores kunder har efterfølgende fortalt os at de rent faktisk tjener penge på vores samarbejde, da de kan nå at sende og behandle langt flere tilbud og klienter, end når de også skal rode med deres IT-systemer. Vi har på mange opfordringer åbnet en ny sektion i All-Office, der tilbyder kunder en abonnementsordning, så vi løbende overvårger virksomhedens systemer, og samtidig stiller et antal timer til rådighed hver måned. Det kan f.eks. være 5 timer.

  5. SIKOM DANMARK A/S

    Danmark

    Få en kompetent og erfaren sikkerheds- og samarbejdspartner til udvikling af din virksomheds sikkerhed, service og vedligeholdelse. SIKOM Danmark har mere end 20 års erfaring inden for sikkerhedsservice til bl.a. højrisiko virksomheder. Hos SIKOM Danmark tilbyder vi en lang række af services indenfor adgangskontrol, samtaleanlæg og kameraovervågning. Der er med til at sikre, at sikkerheden på arbejdspladsen altid er i top. Vi ydere service til både stor og små virksomheder. Hos SIKOM Danmark går vi aldrig ned på kvalitet, og derfor er vi det oplagte valg blandt mange muligheder og virksomheder. Vi er kendt for den gode relation og kundeservice med høj professionalisme. Vores faglærte personale sidder altid klar til, at rådgive kunden inden for alle vores sikringsløsninger. Vi samarbejder med de bedste indenfor branchen, og netop derfor er vi hos SIKOM Danmark altid opdateret på de nyeste teknologier og bedste løsninger. Alle vores løsninger bliver udviklet på baggrund af vores 20 års erfaring og viden om sikkerhedssystemer. Med SIKOM Danmark er din virksomhed garanteret sikkerhedsløsninger af højeste kvalitet . Det er uanset hvilke sikkerhedsforanstaltninger din virksomheder skal bruge, så har vi en løsninger der passer præcis din virksomheds behov. Det er både muligt at få totale sikkerhedstjenester med både adgangskontrol, kameraovervågning, samtaleanlæg til mindre specialløsninger, hvor du kan trække på enkelte produkter som passer din virksomhed.

Office Building Outline icon
En side til din virksomhed
Kan du se dette? Også dine potentielle kunder Tilmeld dig nu for at blive synlig på europages.
  1. SMARTTID

    Danmark

    Digitale løsninger til tidsregistrering er noget af det smarteste, man kan gøre for sin virksomhed. Når der er travlt på arbejdspladsen, er der ikke tid til langsomme og problematiske løsninger. Det hele skal helst bare køre. På en hvilken som helst arbejdsplads vil der altid være en masse administrative opgaver, der skal løses. Her er det vigtigt med effektivisering, da man nødigt ønsker at spilde hverken virksomhedens- eller medarbejdernes tid. Det er lige præcis her, at SmartTID kommer ind i billedet. Med SmartTID får I nemlig en løsning, der gøre jeres liv på arbejdsmarkedet nemmere, hurtigere og mere overskueligt. Vi har udviklet SmartTID med en ambition om at lave en enkel og effektiv løsning på tidsregistrering på arbejdsmarkedet. Mange virksomheder bruger alverdens forskellige systemer til tidsregistrering, men mange af disse systemer er forældet eller ineffektive. Derfor har vi udviklet SmartTID. Her får du et sted, der klarer alle de administrative opgaver for dig. I slipper for den daglige tidsregistrering på timesedler, og kan i stedet fokuserer på andre arbejdsopgaver. Derudover tilbyder vi endda også en gratis prøveperiode på 30 dage, hvor I har mulighed for at afprøve tidsregistrering systemets fantastiske features samt få op til tre timers konsulentbistand helt gratis. Prøv SmartTID tidregistrering og oplev, hvordan systemets fantastiske features kan effektivisere jeres arbejdsplads på ingen tid.

  2. SEGWAY CRUISE COPENHAGEN

    Danmark

    Segway Cruise Copenhagen tilbyder sightseeing ture og events i Danmark. På vores hjemmeside online kan du direkte book en af vores Segway ture rundt i København med en af vores fantastiske guides, og vælge imellem vores 1-times tur eller vores 2-times tur som begge starter fra vores butik på Langelinie. Segway sightseeing i Købehavn er en rigtig sjov oplevelse du kan dele med familie, venner eller som en firma-tur og skabe nogle gode minder imens du kører rundt i København og ser vores hovedstad på en hel ny måde. Hør de interessante historier og anekdoter direkte fra din guide imens du kører via vores radio system. Det er super let at køre på en Segway, og vi giver dig selvfølgelig grundige instrukser før vi begynder. Vores ruter er nøje planlagt med sikkerhed i fokus. Hvis du skal arrangere et firma event, fødselsdag, polterabend eller andet kan vi hjælpe dig med et unikt Segway Event. Vi kan komme over hele Danmark og har stor erfaring inden for dette felt, uanset om dit arrangement er til 2 mennesker eller 150. Vores Events Team har altid kreativitets hatten på og kan komme med gode foreslag til et budget der passer dig. Vi blev startet af Segway importøren i Danmark, og vi er derfor den eneste autoriseret Segway Tour Udbyder i hele landet og kan ekslusivt tilbyde dig de nyeste Segway modeller til vores sightseeing ture samt events. Hvis du er interesseret i Segway udlejning eller køb af de mange forskellige originale Segway modeller - kontakt os for mere info.

  3. DEN CYKLENDE LÅSESMED

    Danmark

    Den Cyklende Låsesmed med base på Østerbro, er københavnernes foretrukne låsesmed. Med en åbenlys grøn profil, og en høj faglig stolthed, kan man se Den Cyklende Låsesmed dagligt på gaderne i Københavns og Frederiksberg kommune, på den blå Bullitt-cykel. Med over 10 års erfaring i branchen, har vi svaret på enhver opgave. Vi servicerer alle brokvartererne og indre by og målet er, at kunne løse vores kunders opgaver, og samtidig være med til at reducere mængden af biler i byen. Rigtigt mange opgaver, kan sagtens løses uden bil, og i langt de fleste tilfælde, er det faktisk nemmere på cykel, da man undgår kø-kørsel, parkering og alt det. Samtidig kan du gøre det med god samvittighed, da Den Cyklende Låsesmed har en åbenlys grøn profil - her bruges ikke Co2 for at komme frem til dig. Det kommer også dig til gode, da du aldrig skal vente på, at de sidder fast i en kø eller skal bruge tid på at finde en parkeringsplads. Hvis du skal have udført følgende: - Nymontering af låse - Oplukning af låse - Omkodning af låse - Sikring af både hus og lejlighed - Forefaldende service-opgaver ift. låse - Dørlukkere - Mindre systemer til eks.vis boligforeninger, butikker o.lign. Så er det Den Cyklende Låsesmed København du skal bruge en. Ring til os på 22596013, og få en snak.

  4. NUMEROLOGERNE

    Danmark

    Virksomheden, Numerologerne, er beliggende tæt på Kbh K og stifterne er numerologerne Johannes Ehvass og Estel Ehvass. De har sammen skabt et førende online software system til numerologi, Numerologist PRO, der er et intuitivt værktøj. Redskabet giver dig indsigt i kunders numeroskoper. Værktøjet strukturerer og giver overblik over klientprofiler, numeroskoper og tolkningssystemer. De tilbyder både en numerologi uddannelse, personlige sessioner og business sessioner. Timer og kurser foregår på Amager tæt på Øresund metro station. På deres hjemmeside kan du få gratis numerologi ved at prøve deres gratis numerologi test, som fortæller dig, hvad dit navn betyder. Du kan også bruge deres numerologi udregner, som giver dig indblik i navnebetydning. Numerologien mener, at navnebetydning betyder noget for ens mønstre - og at navnebetydning gør dig klogere på dine mønstre. Numerologien kan fortælle dig noget om, hvilke udfordringer du har - og hvorfor du har svært ved at bryde gamle mønstre. Det er ideen om, at navne kan skabe disharmoni i dit liv, der er udgangspunktet for et numerologisk navneskifte. Er du interesseret i at booke en session eller snak, kan du henvende dig ved at sende en mail eller ringe til Numerologerne på 91 83 51 23. Du har også mulighed for at deltage i deres weekendkursus.

  5. BIZTEAM

    Danmark

    Bizteam hjælper løser alle former for regnskabsopgaver for små og mellemstore virksomheder. Søger I en ny revisor, hjælp til det daglige bogholderi, styring af jeres lønregnskab, udarbejdelse af årsrapporten eller andet, så kan vi hjælpe. Vi arbejder i de mest benyttede økonomi- og regnskabssystemer på det danske marked. Det kan blandt andet være Economic, Dinero, C5, Microsoft, Saldi, Billy mm. Vi har super erfarne medarbjdere der kender til alle funktioner i de forskellige systemer. Det er også vigtigt at holde styr på udbetaling af lønninger til jeres medarbejdere. Vi sørger for alle indberetninger, udbetalinger, og vi holder også styr på ferieregnskabet. Vi kan enten udføre opgaverne fra vores eget kontor, eller vi kan også tilbyde at arbejde fra jeres kontor. Vi tilbyder at løse opgaverne til en fast lav timepris, eller vi kan lave en aftale omkring en fast månedlig pris for at vi løser opgaverne. Der kan desuden laves en aftale omkring afregning pr. bilag. Vi vil meget gerne komme med et bud på jeres bogholderi- og regnskabsopgaver. Tag gerne fat i os for en uforpligtende snak.

  1. CONFERO APS

    Danmark

    Vi arbejder med hjemmesider og webshops og har godt styr på langt de fleste emner inden for online markedsføring. Hos os kan du derfor forvente en løsning der er teknisk korrekt sat op, så du kan få succes med din synlighed. Vores foretrukne platforme er Magento og TYPO3, men har også erfaring med WordPress. Vi har også godt styr på Mailchimp, samt integration til ovenstående 3 systemer. Vi har eksisteret siden 2004 og har hjulpet hundredevis af hjemmesider og webshops med deres udfordringer online. Ud over de personer der til dagligt arbejder hos os, har vi et godt netværk af samarbejdspartnere vi kan trække på ved spidsbelastninger eller gigantisk opgaver, samt et godt udgangpunkt for at vælge de rigtige nye samarbejdspartnere hvis opgaven kræver dette.

  2. ALARMKOMPAGNIET

    Danmark

    Erfaring siden 1995 med hjælp til sikring og forebyggelse mod indbrud. Har tidligere været en del af større vagtselskab med vagtudrykning og rundering, men tilbyder som alternativt til dette alarm og videoovervågning uden abonnement, som man selv kan styre via gratis app på smartphone. F.eks. videoovervågning af butik eller byggeplads, se hvem der kommer og går. Alarm med magnetsensorer med rystesensor til sikring af døre og vinduer, samt PIR bevægelsessensorer med eller uden kamera til inde- eller udendørs brug. Skalsikring: Få sikret udendørs arealerne med perimetersikring i form af PIR bevægelsessensorer med indbygget kamera og blitz, der vil tage foto hvis nogen kommer ind på området. Du får en alarm med billeder på din smartphone.Du kan også vælge videoovervågning, der kan sende dig beskeder for hver ændring i billedet. Her skal du være OBS på, at dyr, buske mv. også laver en ændring i billedet, og vil sende dig en besked. Sikring af udstillingsbiler: Ved at benytte vores Smart Alarm så kan du have en rystesensor i lommen på fordøren på de udstillede biler. Hvis nogen begynder at skubbe til bilen, eller forsøge at brække døren op, så vil rystesensoren registrere det, og vil kunde sætte en alarm igang, sende sig besekd på smartphone, evt. have en udendørs sirene med blink, lys/spot der aktiveres eller andre intelligent styringer via alarm appen. Du kan programmere systemet til selv at tilkoble alarmen på et bestemt tidspunkt, så alarmsystemet ikke er afhængig af personalet.

  1. SCANDINAVIAN PURE WATER

    Danmark

    Rent vand med PlanetsOwn vandrensere/filter system Det er af vital betydning at rense dit drikke og badevand. Alle kroppens organer og systemer er afhængige af vand. Fordi kroppen kontinuerligt mister vand - 2, 5 til 3 liter om dagen - som følge af det arbejde kroppen selv udfører for at holde kroppens funktioner i balance. Følelsen af tørst starter først efter kroppen er begyndt at dehydrere. Det er derfor vitalt at drikke vand ofte, uden først at vente på at tørsten skal indfinde sig. Når du begynder at føle tørst, så er kroppen allerede dehydreret med 0, 8% til 2% af kropsvægtenRent vand med vandrensere De bedste testresultater: Hos Scandinavian Pure Water finder du test vindende vandrensnings produkter fra PlanetsOwn i Sverige der naturligt renser dit drikke og badevand. Vi bruger den nyeste teknologi med mikro spiraler, der har ført vandrensning op på et helt nyt niveau. PlanetsOwen´s produkter bliver løbende testet af Pasteur Research Institute og flere anerkendte Svenske laboratori

  2. SYSTEM AUDIO A/S

    Danmark

    System Audio blev opstartet i 1984 af Ole Witthøft, hvor de i netop dette år også præsenterede deres allerførste højttaler - en mindre kompakt højttaler med store lydevner. Den blev modtaget med stor ros fra omverdenen. For grundlæggeren Ole har det altid været med stor undren, at konkurrencen inden for højttalere har haft fokus på de tekniske data og ikke lyden. I arbejdet med at udvikle og producere højttalere hos System Audio har lyden altid været essentiel. I hans øjne ligger kvaliteten i lyden og i højttalerens egenskab til naturligt at blive en del af det rum, den skal indgå - hvilket ofte er dagligstuen. Blandt deres sortiment finder du et bredt udvalg af højttalere der kan imødekomme ethvert behov og krav til en højttaler. De har blandt andet et flot udvalg af aktive højttalere, aktive trådløse højttalere, gulvhøjttalere og centerhøjttalere - og også subwoofere er en del af sortimentet. I dag videreudvikler de fortsat på deres højttalere, så de kan blive ved med at have den gode lyd, have en god spredning af lyden og være lette at integrere med din nuværende forstærker. Find deres store udvalg af højttalere på hjemmesiden. Ønsker du at kontakte dem, kan du ringe på telefon 36 45 80 80 eller via mail. System Audio A/S Klosterengen 137 L 4000 Roskilde. Danmark 36 45 80 80

  3. TELPARTNER

    Danmark

    Telpartner er kundernes foretrukne partner indenfor mobildækning. I dag er de fleste online hele tiden - og gerne på flere enheder på én gang. Vi bruger vores mobiler, tablets og bærbare computere dagligt, og er vi uden for hjemmet, så undrer vi os, hvis dækningen pludselig fejler. Som bygherre og entreprenør er det derfor i dag nødvendigt, at man tænker gode og holdbare løsninger med ind i sit byggeprojekt, for at sikre dækningen i bygningen. Telpartner leverer derfor DAS-løsninger, der i aller højeste grad virker. Med den rigtige DAS-løsning er sikre på konstant indendørs mobildækning på jeres adresse, uanset om det er beboelse, kontorbygning, supermarked, tunnel eller andet. Hos Telpartner A/S har vi over 15 års erfaring på området, og vi garanterer jer, at I ikke vil fortryde valget om at få installeret et DAS-system i jeres bygning. Telpartner A/S’ hovedleverandør af produkter til vores aktive DAS-løsninger, er det amerikanske selskab CommScope, der har eksisteret siden 1976 og er verdens førende inden for produkter til mobilnetværk og DAS-løsninger. Telpartner har arbejdet med CommScope siden firmaet startede i 2003, og derfor er samarbejdet kun blevet tættere med årene. Derfor indgik Telpartner en PartnerPRO aftale med CommScope i 2014 på DAS-produkter. Aftalen betyder, at Telpartner vil være CommScopes salgskanal i Sverige og i Danmark på DAS-produkter - både aktive og passive.

  4. VIPLIKES DANMARK

    Danmark

    Vi har et bredt netværk af spil, shopping, underholdning og hjemmesider hvor vi tilbyder gratis indhold herunder: videoer, billeder, spil og rabat kuponer. Til gengæld for gratis indhold fremviser vi din fan side til en bred gruppe af potentielle fans. Denne process sikrer dig i at dine likes vil komme fra mennesker som valgfrit har valgt dette, og som er ægte. Udover det laver vores system ægte instagram ads for hver promovering. Vi sørger for at opnå et succesfuldt resultat på din instagram, facebook & alt SMM markedsføring, ved hjælp af ægte mennesker. Kontakt os venligst hvis du har spørgsmål. Viplikes-kampagnen har 5 års erfaring på arbejdsmarkedet og mere end 100000… tilfredse kunder!

  5. EMINENT MEDIA

    Danmark

    EMINENT Media skaber og driver en række hjemmesider. Formålet med disse hjemmesider er, at gøre den enkelte besøgende en smule klogere på forskellige emner og kategorier. Ordet EMINENT betyder jo i virkeligheden fremragende, fortrinligt eller udmærket. Det skulle gerne afspejle sig i vores indhold på de forskellige hjemmesider, der gerne skulle levere indhold af eminent kvalitet. Når hjemmesiderne bliver opbygget, så sker dette ikke via velkendte CMS-systemer som eksempelvis WordPress eller Drupal. Hjemmesiderne bliver opbygget og programmeret fra bunden, så vi kan maksimere hastighed, brugervenlighed og gøre hele processen overskuelig. De pågældende hjemmesider som EMINENT Media driver er søgemaskineoptimerede og bruger Schema samt Microdata til opbygningen af projekterne. At inkludere Schema og Microdata allerede i de opbyggende fase gør, at vi automatisk har en stor fordel senere hen, når vi skal i direkte konkurrence med vores konkurrenter på eksempelvis Google eller Bing. Vi fokuserer på kvalitetsindhold, hvor målet er, at brugeren skal forlade hjemmesiden med en øget viden. Som et sideløbende mål er det samtidig vigtigt for os, at indholdet, designet og brugervenligheden giver brugeren lyst til, at komme tilbage igen. Vi forsøger meget kraftigt på, at skabe brands og ikke hjemmesider der blot er lavet for, at tjene penge.

  6. MARKETING MANAGER WEBSHOP

    Danmark

    Vi tilbyder webshops baseret på enten Magento eller Prestashop, med professionelle design og præcis de funktioner du skal bruge. En webshop løsning fra Marketing Manager er altid kvalitet fra A til Z, og tilmed en såkaldt ”open source software” hvilket indebærer, at det er jer, der ejer løsningen, når denne er færdigudviklet og afregnet. Vi foretrækker webshops baseret på Prestashop og Magento, som efter vores opfattelse klart distancerer andre systemer med hensyn til blandt andet fleksibilitet og brugervenlighed, og som derfor er særdeles velegnede at arbejde med efterfølgende.

  7. ELITE-SMILEY.DK

    Danmark

    Elite-smiley.dk er et nyt udarbejdet koncept, som er udarbejdet af specialister i restaurationsbranchen: Nemlig kokke. Det er lavet af kokke til kokke. Kokkene, der har udarbejdet konceptet, har selv stået i et køkken i en restaurant og set det uoverskuelige i en masse papirer, mapper og check lister, som der ikke var en struktur i. Det besluttede de sig for at lave om på og derfor har de udarbejdet konceptet Elite-Smiley.dk for at gøre det meget nemmere for kokke i fremtiden. Det er et system, der giver elektronisk egenkontrol. Det betyder, at det er et system, hvor man kan taste alt ind digitalt og have ALT administrativt ét sted. På den måde er det blevet langt nemmere at få en elite smiley. Det er dét det hele går ud på: At sikre sig, at køkkenet altid er rent og at alt spiller. Man betaler en månedlig ydelse for at have elektronisk egenkontrol og får derudover også gratis rådgivning og vejledning i forbindelse med systemet. Besøg Elite-Smiley.dk og læs meget mere om konceptet, samt find telefonnummeret, så du kan ringe ind og få en snak om konceptet.

  8. ALSO

    Danmark

    Also er et stort firma, der specialiserer sig i at udbyde IT-løsninger til andre virksomheder. De udbyder softwareløsninger med Microsoft Dynamics ERP system, som står for enterprise resource planning. Et intelligent software system gør det nemt alle former for virksomheder at træffe kloge beslutninger. Also udbyder programmet Microsoft Dynamics 365 Business Central, som samler, optimerer og understøtter din virksomheds arbejdsprocesser, og er på den måde en alt-i-en løsning. Softwareløsningen forener funktionerne fra CRM og ERP. Also kan dermed hjælpe dig i gang med at integrere en skræddersyet softwareløsning. Endnu en fordel ved Dynamics 365 er, at systemet konfigureres og passer på den måde perfekt til din virksomheds behov. Det betyder, at man kan forbinde din virksomheds specifikke arbejdsgange og skabe samspil mellem forretningsområderne. MS Dynamics 365 formår desuden at vokse i takt med dit firma. Softwareprogrammet, som Also udbyder, er dermed et rigtig godt udgangspunkt for at tage intelligente beslutninger. Læs mere på vores hjemmeside, hvis du har spørgsmål.

  1. FREEWEBSITE-SERVICE.COM

    Danmark

    Freewebsite er en gratis hjemmesideservice, hvor du kan oprette en gratis hjemmeside, helt uden begrænsninger. Vi har fjernet begrænsningerne i plads, sideantal og giver dig helt frie rammer. Vi har en bred målgruppe og vores brugervenlige system gør, at alle kan være med. Ung som gammel, kan finde ud af at lave en gratis hjemmeside i vores system. Har du lyst til at få tilknyttet et unikt domæne eller ekstra features, har du ligeledes muligheden for at tilkøbe det, for et mindre beløb. Freewebsite-service.com har eksisteret i en del år efterhånden og har fået opbygget en brugermasse på over 30.000 brugere. Vi har derfor et godt kendskab til dine behov som hjemmesidebruger. Samtidig arbejder vi konstant på at forbedre vores hjemmesideservice, så der bliver endnu flere muligheder for dig, når du skal lave din personlige hjemmeside, præcis som du ønsker den. Besøg Freewebsite-service.com og opret en gratis hjemmeside. Det tager kun 2 minutter.

  2. ANSATTE. APS

    Danmark

    Ansatte.dk er en HR-portal, hvor virksomheder nemt, sikker og professionelt online kan oprette ansættelseskontrakter, advarsler, opsigelser til den enkelte medarbejder. Alle kontrakter gemmes online på virksomhedens profil, så dennes medarbejdere ned kan tilgå dem. HR-portalen kan opsættes til overholdelse af GDPR, så virksomheden ikke selv skal huske hvornår de enkelte kontrakter eller dokumenter på medarbejderen skal slettes - alt dette husker systemet. Udover HR-portalen kan virksomheden kontakte vores HR & Personalejuridiske hotline via email eller telefonisk hverdage fra 9: 00-15: 00 (mandag-torsdag) 9: 00-14: 00 (fredag) Opret en gratis virksomhedsprofil allerede i dag og sikre korrekte ansættelsesforhold for medarbejderne set fra virksomhedens synspunkt af.

  3. DANSK AUTOMATION & ANALYSE A/S

    Danmark

    Dansk Automation & Analyse A/S har ca. 25 års erfaring med levering af procesautomation og styresystemer til en lang række produktions-, forsynings- og industrivirksomheder. Siden virksomheden blev etableret i år 1990, har vi udført mange spændende og avancerede automationsprojekter og med en stabil medarbejderstab har vi fået opbygget en stor viden og ekspertise indenfor procesteknologi og samtidigt opbygget ekspertviden i programmering og anvendelse af stort set alle anderkendte PLC og SCADA systemer. Vi har leveret styrings- og automationsløsninger til mange forskellige brancher og anlægstyper og alle får på et eller andet tidspunkt brug for servicering af anlægget. Ved en fejl eller nedbrud kræver nogle produktionsanlæg meget hurtig reaktionstid på service og fejlretning - for andre har en vis reaktionstid ikke vital betydeligt. Derfor tilbyder vi individuelle løsninger på service og vagtordninger.

  4. WAITLY

    Danmark

    Waity er et system, der kan håndtere ventelister. Vores system bruges af andelsboligforeninger. Systemet gør det nemmere for bestyrelsen i andelsboligforeningen at håndtere ventelister. En digital venteliste sparer en masse tid, og sikrer, at GDPR bliver overholdt. Det er en nem og overskuelig måde, at håndtere ventelister på. Vi håndterer både interne og eksterne ventelister, ventelister til kælderrum, relationsventelister og hvad vores foreninger ellers skulle efterspørge af ventelister. Til de boligsøgende tilbyder vi en platform, med et nemt overblik over ventelister til andelsboligforeninger. Som boligsøgende kan du altid se din placering på ventelisten, hvilket skaber mere transparens, og gør boligsøgningen nemmere. Du får samtidig et samlet overblik over alle dine opskrivninger ét sted. Vi er 100% dansk ejet og drevet af de to founders, Tim og Morten, som har baggrund i henholdsvis udvikling og management consulting. Dertil er vi et lille team bestående af udviklere og kommunikationsansatte, der sammen arbejder på at tilbyde de bedste løsninger på begge sider af andelsboligmarkedet. Vi er i tæt dialog med markedet og udvikler funktioner med inputs fra foreninger og administrationshuse. Waitly bruges lige nu af andelsboligforeninger, men vi kan håndtere ventelister til andre områder - det kunne være kolonihaver, lejebolig, bådpladser mm.

  5. EASYPRACTICE

    Danmark

    EasyPractice giver dig mulighed for at administrere og automatisere store dele af din klinik eller terapeut praksis. Vi startede som en platform til online booking, men har siden udvidet mulighederne i systemet, så du kan simplificere hele din praksis - og vi hjælper i dag mere end 25.000 klinikker verden over. Her har du muligheden for at styre det hele fra ét sted. Du kan her styre hele forløbet fra kunden bliver oprettet i dit system til at holde styr på online bookinger, bevare overblikket over patientjournaler i den indbyggede kalender, tage mod betaling fra dine kunder og give adgang til dine medarbejdere. Vi har et meget skarpt fokus på sikkerhed - derfor er alle vores løsninger også 100% i overensstemmelse med GDPR. Det er vigtigt for os, at alle har mulighed for at bruge tiden på det, de er gode til - nemlig behandling af klienter. Derfor har vi også prissat vores system, så alle kan være med. Hvis dit behov er lille, så kan du komme i gang gratis, men ellers følger prisen dit behov - det synes vi er mest fair for alle. Vi er altid klar til at vejlede dig i hvilken løsning, der er bedst for dig - men du kan også droppe snakken med os og komme direkte i gang på vores hjemmeside.

  6. REFAKO AUTODELE

    Danmark

    Kvalitetsdele til din bil - Bestil autodele online Hos Refako Autoreservedele finder du en lang række reservedele til din bil. Næsten uanset hvilken type bil du har, så har vi de reservedele du står og mangler. Vi har gjort det nemt for dig Når du indtaster dit registreringsnummer i vores nummerplademodul, finder vores system automatisk alle de produkter, vi har til netop din bil. På denne måde kan du være helt sikker på, at du får de rigtige autoreservedele til din bil. Reel, Fair og Kompetent handel med reservedele Hos Refako Autodele sætter vi en ære i, at du får den bedst mulige service og vejledning. Derfor bliver du kun ekspederet af medarbejdere, der har mange års erfaring med biler og bildele samt en relevant uddannelse. På grund af det høje videns- og serviceniveau er det ikke kun private, der bruger Refako Autoreservedele - vi er også foretrukket af lastbilmekanikere over hele Danmark. Vi stræber efter at være REelle, FAir og KOmpetente - deraf navnet REFAKO

  7. ADMIND A/S

    Danmark

    ADMIND A/S er et finanssystem der tilbyder virksomheder en række løsninger inden for bogføring, kassesystem, online booking system, webshop, og automatisk lager optælling. ADMIND udbyder en række relevante programmer efter virksomhedens behov. ADMIND tilbyder hele kasse delen, samt lagerstyringen og bogføringen automatiseres. Det gør det lidt for virksomhederne at bevare fokus på deres kunder. ADMIND tilbyder en rækker forskelige Programmer: Regnskabsprogrammet ADMIND- Office, som er et let tilgængeligt økonomisystem Regnskabsprogrammet er designet i et åbent IDE miljø. Det vil sige systemet kommer med administrative funktioner som; et finansmodul, et salgsmodul og et købsmodul. ADMIND A/S skræddersyer disse løsninger til virksomhederne. AMIND CARE- er en komplet løsning til frisører/salon branchen. Her tilbyder ADMIND A/S mere end "bare" et online booking system. ADMIND CARE, er langt mere end dette, Det er et all in one program der også giver virksomheden adgang til et automatiseret lager, samt personalestyring.

  8. BOOKIDD

    Danmark

    Er du erhvervsdrivende, der tilbyder behandlinger som kræver at dine kunder bestiller tid hos dig, fx en psykolog eller en coach? I så fald er et godt bookingsystem fuldstændig essentielt! --------------------------------------------------------------- "Er du erhvervsdrivende, der tilbyder behandlinger som kræver at dine kunder bestiller tid hos dig, fx en psykolog eller en coach? I så fald er et godt bookingsystem fuldstændig essentielt! Vores virksomhed, Bookidd, er verdens nemmeste online bookingsystem, der er særligt udviklet til blandt andet kiropraktorer, zoneterapeuter og massører. Det smarte ved Bookidd er, at oprettelsen kun tager et par minutter, og at booking systemet både kan integreres på din virksomheds hjemmeside og Facebook-profil. Nøgleordene for bookingsystemet er brugervenlighed og gennemsigtighed, og som noget særligt er der ingen forpligtelser og du kan afmelde servicen når som helst. Bookidd giver 30 dage gratis brug, så du kan se om bookingsystemet er noget for dig. Når prøveperioden ophører, får du vores Basis Booking til 179, -/måneden. Vil du vide mere om Bookidd, kan du se vores introvideoer på vores hjemmeside, eller læse vores supportguide. Vi holder til i hjertet af København K, på Wilders Plads 11b, men har du spørgsmål bedes du ringe på +45 71 26 13 37 eller skrive til os.

  9. BA SERVICE

    Danmark

    Vi er specialister indenfor servicering af hoteller og restauranter, hvor vi bistår med personale på fast såvel som på vikarbasis. Vi tilbyder her professionelle og loyale medarbejdere lige fra kokke, køkkenassistenter, opvaskere, tjenere, receptionister, bellboys, rengøringsfolk, viceværter og sågar håndværkere. Vores 275 dygtige kollegaer hjælper her med at varetage forretningskristiske funktioner i over 87 steder i København og Århus. Har du brug for ekstra eller akut personale, uanset om du skal bruge 100 medarbejdere eller blot en enkel, om det er til dag eller nat, står vi klar vi med en løsning. Vi har branchens mest fleksible ordninger, hvor vi kan hjælpe dit sted med dag til dag. Vores 250 medarbejdere i kartoteket er altid i stand til at rykke ud på kort varsel. Vi har en 24 timers servicetelefon/mail, hvis ud har brug for hjælp. Med os som din samarbejdspartner, hvad en du skal bruge, kan du regne med en fleksibel, effektiv og hurtig service. Vi har endvidere specialister inden for rengøring med antibakterielt systemer. Disse systemer er dokumenteret mere effektivt end både almindelige rengøringsmidler og sprit, også over for bakterier og vira såsom fx Corona.

  10. UPTIME DEVELOPMENT A/S

    Danmark

    Uptime Development A/S er en IT og softwareudviklings virksomhed, der fokuserer på at løse kunders forretningsbehov. Vi har siden 1992 hjulpet vores kunder på tværs af brancher ved hjælp af vores mange års erfaring inden for softwareudvikling, integration af IT-systemer, webudvikling, app udvikling. Vi tilbyder også løsninger indenfor analyse til support, herunder omfattende infrastrukturforvaltning. Vi har udarbejdet løsninger inden for abonnementssystemer, dokumenthåndtering, håndtering af IT-infrastruktur for kendte internationale virksomheder, samarbejdsløsninger til offentlige myndigheder og meget mere. Vi er kendte for at være en værdiskabende partner, der gennem vores IT-løsninger virksomheder med at øge deres effektivitet og omsætning. Vi fokuserer altid på den enkelte kundes forretningsbehov, hvor vi tilpasser vores servicer derefter. Hos Uptime Development A/S hjælper vi alt fra små og mellemstore virksomheder til brancheledere i blandt andet Danmark, Norge, Sverige, Estland, Letland, Finland og Schweiz. Vi har i dag afdelinger i Danmark, Estland, Schweiz og Nordmakedonien.

Anmodning om tilbud

Opret en anmodning og få flere tilbud fra verificerede leverandører.

  • Kun relevante leverandører
  • I overensstemmelse med databeskyttelse
  • 100% gratis