Frankrig, Paris
...hvilket sikrer sikkerheden og effektiviteten af overførslen. Ved at vælge vores administrative overførselsservice får du en personlig opfølgning, der tilpasses dine specifikke behov. Uanset om det er til en kontorflytning eller en overførsel af vigtige dokumenter, er vores service her for at give dig ro i sindet. Med en kundeorienteret tilgang forpligter vi os til at levere en service af høj kvalitet, der lever op til dine forventninger.
Frankrig, Montpellier
... kopi til virksomheden og en til kunden. Tilbudsbøger: Ideelle til at tilbyde detaljerede tilbud, mens du beholder en kopi til dine arkiver. Fakturbøger: Vigtige for at generere fakturaer med duplikat, til optimeret administrativ opfølgning. Leveringsbøger: Praktiske til at registrere leverancer, med en kopi til kunden og en til din virksomhed. Modtagelsesbøger: Bruges til modtagelse...
Frankrig, Montfermeil
...Håndtering af administrative dokumenter - Håndtering af e-mail (klassificering og behandling) - Håndtering af kalender (godkendelse eller aflysning af aftaler) - Forberedelse af møder - Referat - Håndtering af kundegaver - Sikre opfølgning på betalinger - Håndtere udeblevne betalinger - Udarbejde tilbud og estimater til kunder - Klassificering og omdøbning af dokumenter - Opdatering af fremdriftsoversigt for projekter - Afsendelse af regnskabsdokumenter til revisionsfirmaet - Kommunikation via e-mail og/eller telefon med tredjeparter (revisionsfirma, bank, kunde, leverandører …).
Frankrig, Avignon
...Fra ekspertise til udførelse af arbejdet Vores Ingeniørkontor arbejder tæt sammen med Gruppens Projektledere for at sikre en grundig opfølgning på hver fase af dit projekt. Detaljeret undersøgelse af behov, forslag til standard- eller skræddersyede løsninger, design, byggeopfølgning, administrativ og budgetmæssig styring… vores tværfaglige team er klar til at lytte og give dig de bedste råd...
Frankrig, Pantin
...Overvågning af udbud og indhentning af DCE Indsamling af DCE, RC & CCTP Analyse og udarbejdelse af en sammenfatning Sammensætning af ansøgningsdossieret med alle administrative dokumenter Udfærdigelse af kommercielle tilbud, tekniske notater, tidsplaner, budgetter Afsendelse og opfølgning på svardossierer Opfølgning på tildelingsmeddelelser DINE FORDELE Øg din omsætning Ingen investering i reklame eller ansættelse af sælgere En løsning til at gøre dig kendt blandt indkøbere...
Frankrig, Floirac
Virksomheden INEZA tilbyder støtte til ældre og personer med handicap, tilpasset dine daglige behov. Husassistance: Vi tager os professionelt af dit hjem og dit tøj. Måltidshjælp: Indkøb, madlavning, overvågning af medicinindtag og kontrol af specifikke kostvaner. Støtte til Selvstændighed: Assistance til at komme op og i seng, hjælp til personlig hygiejne, påklædning og frisering. Administrativ ...
Frankrig, marseille
...Perecha Santé specialiserer sig i håndtering af afvisninger fra tredjepart for sundhedsprofessionelle såsom apoteker, fysioterapeuter, optikere, radiologer, laboratorier, medicinsk udstyr, praktiserende læger og specialister, jordemødre, tandlæger, sygeplejersker.... Jeg tilbyder omfattende tjenester til behandling af afvisninger, administrativ opfølgning og optimering af refusioner. Min...
Frankrig, Paris
...Udgiftsrapporter, håndtering af kørselsgodtgørelse, administrativ ledelse af personale, indsamling af indkøbsfakturaer, fakturering til kunder og opfølgning, lønsedler... de tidskrævende og besværlige administrative opgaver er mange. Vores team af eksperter i virksomheders administrative ledelse udfører dem uden forsinkelse og med omhu ved at bruge de bedste eksisterende digitale værktøjer. Vi træner også...
Frankrig, Le Mans
...Bureauet tilbyder derfor skræddersyede løsninger, der er helt tilpasset dine forventninger. Akelios støtte er omfattende: 1. Undersøgelse af dine behov 2. Udarbejdelse af kravspecifikation 3. Teknisk arkitektur af applikationen 4. Støtte til teknologier 5. Udvikling af applikationen 6. Levering af dit værktøj 7. Uddannelse af dine brugere Akelio har erfaring med at støtte virksomheder på lang sigt og udfører derfor opfølgning over flere år: dit værktøj vil udvikle sig! Du kan kontakte os på adressen contact@akelio.fr...
Frankrig, TOURS
...Export-net er multisektoriel; vi arbejder inden for høj teknologi, industri og forbrugsvarer - Søgning efter eksportpartnere: distributører, agenter, forhandlere - Organisering af prospekteringsmissioner - Lokal repræsentation: Daglig opfølgning på kontakter, kommerciel og administrativ styring - Markedsundersøgelse.
Frankrig, Vertou
... dokumenthåndtering -> Digitalisering af data -> Klassificering i GED -> Opbevaring af data på sikre servere -> Arkivering af data og genfinding Assistance til HR -> Håndtering af CV'er -> Opfølgning på medarbejderuddannelse -> Assistance ved rekruttering Administrativ sekretariat -> Organisatorisk audit og anbefalinger -> Håndtering af post -> Dataindtastning -> Administrative procedurer og formaliteter...
Frankrig, Theix Noyalo
... er bygget op omkring 12 arbejdsborde. Et reaktivt team af tapetserere, der alle kan arbejde med hånd og maskine. En kommerciel og administrativ opfølgning repræsenteret af Stéphane Le Mouhaër, partner. Den kunstneriske krav stillet af Céciles skarphed og professionalisme.
Frankrig, Villeurbanne
...-modulet Håndtering af uddannelsesplanen - Kortlægning af behov Værdiansættelse og simulering af planen opfølgning af budgetter (forventet - realiseret) Håndtering af sessioner (undervisere, lokaler..) Økonomisk håndtering (omkostninger, dækning...) - Uddannelsesstatistik - Fjernadgang med WEB-modulet...
Frankrig, Paris
...tøjvask, indkøb og rengøring. Der tilbydes en personlig opfølgning til familierne for at vurdere deres behov. Der er også administrativ hjælp til ansættelse af din hjemmehjælper, fakturering og opfølgning på de udførte ydelser. De hjemmehjælpere, der er udvalgt af Hoomiz, gennemgår en krævende og selektiv rekrutteringsproces. Hoomiz blev grundlagt i 2018 i Paris af Andréa Temime.
Frankrig, Saint Laurent Du Var
... tilpasset et sæt hurtige og effektive løsninger. VORES LØSNINGER: Telefonservice Standardhåndtering Telefonisk modtagelse & håndtering af aftaler Administrativ styring Løbende sekretariat Direktionsassistent Generelle tjenester Forberedende bogføring Salgsadministrator Projektorganisation / opfølgning...
Ejendomsselskabet Angelotti bygger sin succes på kompetencen hos sine teams, der mestrer alle opgaver inden for udvikling af byggegrunde i de sydfranske departementer. Angelotti ejendomsselskabets fagområder omfatter forhandling af jord, administrativ og juridisk opbygning af projekter, ledelse og opfølgning på udviklingsarbejde samt salg af byggegrunde i alle sydfranske departementer...
... - Tilbud, - Opfølgning på ordrer, - Modtagelse og kvantitativ samt kvalitativ kontrol af ordrer, - Kvalitetskontrol og organisering af tredjepartsinspektioner, - Særlig opbevaring, mærkning, emballering af produkter, - Logistik: konsolidering, containerisering og forsendelse, - Transportstyring, eksportdokumenter, administrative importformaliteter, toldbehandling og levering på stedet, - Planlægning samt administrativ og finansiel behandling af sager.
Frankrig, Tignieu-Jameyzieu
...ekstern opfølgning, behandling af tvister, kontrol af dine kunders solvens, forbedring af dine betalingsfrister. - Opfølgning af dine sager: kontrol og betaling af dine leverandørfakturaer, opfølgning på din likviditetsplan, oprettelse og opfølgning af tilpassede dashboards, kommunikation med dit regnskabsfirma. - Rådgivning: hjælp til valg af et CRM-værktøj, diagnosticering af kundehåndtering...
Frankrig, THOUARS
...-centrene integrerer alle funktioner relateret til serviceleverancen for at fremme effektivitet og kvalitet og levere en service, der lever op til forventningerne fra alle partnere (logistik, produktion, indkøb af tekstilartikler, administrativ og kommerciel opfølgning, udvikling...). Hygiejne er i centrum for vores bekymringer for at tilbyde de bedste garantier til vores kunder. Allerede i 1995 fik virksomheden certificeret sit første tekstilbehandlingssystem af AFAQ med en betegnelse, der nævner begrebet "bakteriologisk kontrolleret".
Frankrig, Saint Julien Du Pinet
Uafhængig sekretær og erfaren administrativ assistent, jeg tilbyder mine tjenester i Haute-Loire for at give værdifuld hjælp til professionelle, der er overvældet af byrden af administrative forpligtelser. Jeg tilbyder at delegere hele eller dele af deres administrative opgaver, klassisk sekretariat, udarbejdelse af breve, tilbud, fakturaer, opfølgning på betalinger fra deres kunder, organisering...
Frankrig, La Rochelle
... og ønsker at få hjælp til din administrative styring? Vores "klog opdagelsesrejsende" pakke er specielt designet til dig! Vi tilbyder: - Erhvervsadresse: modtagelse og videresendelse af post, digitalisering af dine dokumenter, - Telefonservice: dedikeret nummer, beskedoptagelse og videresendelse via e-mail, - 2 timers rådgivning, - Administrativ styring: sortering og arkivering af dokumenter, indberetning til kasser og skat, opfølgning på sager og håndtering af tvister. Find vores andre pakker på vores hjemmeside: http://www.gestionservices17.com/index.php/votre-aide-administrative-sur-mesure/...
Frankrig, Laverune
... designet til at imødekomme dine behov, så du kan få lettet dine forskellige administrative, regnskabsmæssige, skattemæssige opgaver... Vi har udviklet et sæt af ydelser, der er nødvendige for at tilbyde dig en virkelig komplet service. I forbindelse med en "Full service"-opgave tilbyder vi virksomhedsdomicil, administrativ assistance (forberedelse af fakturaer, opfølgning på kunder, håndtering af post...) samt udstationering af personale, og vi tilbyder også støtte inden for områder, der ikke er i dit kerneområde.
Frankrig, Paris
Digiforma er en alt-i-én software designet til professionelle inden for uddannelse. Som en ægte digital co-pilot for deres aktiviteter er Digiforma et referenceværktøj i branchen, der gør det muligt for brugerne at håndtere forskellige aspekter af deres arbejde som undervisere på ét sted. Uanset om det drejer sig om administrativ opfølgning (generering af aftaler, tilstedeværelse, evaluering...
Frankrig, Saujon
Progémi er en omfattende software dedikeret til bygning af enfamiliehuse, der dækker alt fra målinger til administrativ opfølgning samt planlægning og byggeledelse.
... databaser, opfølgning på tredjeparter, fakturering), administrativ og finansiel styring osv. Jeg er også specialiseret i korrektur og revision af alle dokumenter på fransk (interne og eksterne kommunikationsmaterialer, virksomhedens tidsskrift, vejledninger, brochurer, kataloger osv.), professionelle rapporter, praktikrapporter, hjemmesider, specifikationer, kontrakter, generelle salgsbetingelser...
Frankrig, Paris
... databaser, mailing, rekruttering, skrivning af breve, CV'er og ansøgninger, indtastning af tilbud og fakturaer, opfølgning og assistance til administrative procedurer, organisering af events (seminarer, messer osv.), organisering af rejser i Frankrig og i udlandet, ansættelseskontrakter, projektledelse, dashboards, arkivering, beslutningsstøtte osv. Vores priser er meget attraktive, tøv ikke med at kontakte os. Med venlig hilsen, Mika Services Diverse tjenester Leverandør af fjern- eller onsite-tjenester, skræddersyede ydelser uden forpligtelse. Tlf.: 0650945003...
Populære lande for dette søgeord

europages-appen er her!

Brug vores forbedrede leverandørsøgning eller opret dine henvendelser på farten med den nye europages-app.

Download i App Store

App StoreGoogle Play