Luxembourg, Leudelange
...Udforsk vores dedikerede HR-outsourcingtjenester på vores hjemmeside. Hos VISTIM forstår vi vigtigheden af effektiv HR-ledelse for din virksomheds succes. Vores HR-outsourcingløsninger er designet til at strømline dine HR-processer, så du kan fokusere på dine kerneforretningsaktiviteter. Uanset om du har brug for hjælp til lønadministration, administration af medarbejderfordele, rekruttering...
Italien, Siziano
... størrelse. Transporten af disse enhedsanlæg tilhører en særlig kategori, men er stadig mulig til rimelige omkostninger (der kræves ikke politibeskyttelse). Typiske anvendelser: små til mellemstore kommuner forskellige typer industri -Kompakthed og tilpasningsevne af anlæggene takket være de begrænsede dimensioner -Modulær installation, der muliggør senere udvidelse af anlægget -Nem administration og vedligeholdelse af anlægget: ingen behov for specialiseret personale...
Belgien, Anderlecht
...bliver din virksomhed befriet for alle forpligtelser, der er forbundet med rekruttering, uddannelse og administration af det kørende personale. Din virksomhed behøver ikke længere at bekymre sig om lønninger, feriedage og sygefravær. Record Express sikrer, at de lovmæssige forpligtelser overholdes og stiller dedikerede chauffører til rådighed for din virksomhed, som arbejder efter de metoder, du har fastlagt. Du kan tilpasse antallet af chauffører, du har brug for, når som helst uden at skulle betale en opsigelsesgebyr, osv.
Italien, Napoli
... kvaliteten af servicen i henhold til UNI EN ISO 9000-standarderne og gennem daglige stikprøvekontroller udført af vores personale over hele det nationale område. Med denne service, udover enkelheden ved frokostpausen, tilføjes de skattemæssige fordele, som både den kundevirksomhed og brugeren af tjenesten modtager gennem den gældende nationale lovgivning (art. 285 d.p.r. 207/2010). Udviklingen af teknologien samt dynamikken i E.P. S.P.A. har gjort det muligt at udvikle hele håndteringen af den papirbaserede voucher med et "CARD" med funktion som elektronisk madkupon.
Schweiz, Reinach Bl
...Tablet PC Field Xpert SMT77 til enhedsopsætning muliggør administration af aktiver i mobile anlæg i farlige (Ex Zone 1) og ikke-farlige områder. Den er velegnet til personale, der arbejder med idriftsættelse og vedligeholdelse, til at administrere Endress + Hauser og tredjeparts feltinstrumenter med digital kommunikationsgrænseflade. Denne tablet PC er designet som en komplet løsning, der leveres med forudinstallerede driverbiblioteker, og den er et brugervenligt touch-værktøj, der anvendes til at administrere feltinstrumenter gennem hele livscyklussen.
Italien, Bassano Del Grappa
...• udarbejdelse af brugsanvisninger og vedligeholdelsesmanualer • udarbejdelse og administration af kataloger til reservedele • fremstilling af billeder, illustrationer og teknisk tegning til reservedele og teknisk dokumentation. Technolab indhenter, helt autonomt, alle de nødvendige oplysninger til korrekt udvikling af den tekniske dokumentationsaktivitet. Denne aktivitet benytter avanceret udstyr og metoder samt professionelt kvalificeret personale. Udførelsen af den tekniske dokumentation varetages af personale, der har udviklet tekniske færdigheder gennem mange års erfaring.
Tyskland, Eggolsheim
... hardware, softwarefejl eller forkerte indstillinger genopretter vi funktionaliteten af arbejdspladsen. Ved at indgå en service- eller vedligeholdelsesaftale har I altid planlægningsmæssig sikkerhed - ved behov er vores medarbejdere tilgængelige dagligt. Især for virksomheder uden egen IT-afdeling er brugersupport fra en ekstern partner ofte betydeligt mere omkostningseffektiv end ansættelse og kvalificering af egne medarbejdere.
... specifikationer - Statistiske evalueringer og analyser - Produktionsdataindsamling - Tømning og måling - Klagehåndtering - Problemløsning/mobil arbejdspladser - Administration af karantænelager - Skræddersyet uddannelseskoncept tilpasset dine ønsker og krav Sortering, emballering...
Matchende produkter
Kvalitetskontroller
Kvalitetskontroller
Andre produkter
Outsourcing
Outsourcing
Tyrkiet, Istanbul
...Desuden, i henhold til lov nr. 5651, der er vedtaget for at bekæmpe kriminalitet via internettet, er organisationer, der tilbyder hotspot-tjenester eller leverer internet til flere computere, forpligtet til at registrere deres internetudgange og enhedsoplysninger, hvilket fritager dem for juridisk ansvar. Vores virksomhed tilbyder salg, installation og supporttjenester til Fortigate og SonicWall firewall-systemer. Installation, administration og opdatering af firewall-enhederne understøttes af vores personale.
Italien, Alpignano
...Web Lab's personale er specialiseret i IT-rådgivning, der primært fokuserer på støtte til små og mellemstore virksomheder. Vores styrker: - Oprettelse og konfiguration af lokale netværk, kablede og wi-fi - Levering, konfiguration og support til stationære pc'er, bærbare computere, servere og arbejdsstationer - Konfiguration og administration af e-mail - Lokal og fjernsupport - Installation og...
Frankrig, Gondreville
...MgSmart, din reference inden for software til udlejning dedikeret til udlejningsbranchen. I 15 år har MgSmart's fælles fundament dækket alle processer for udlejningsvirksomheder (tilbud, kontrakter, fakturering, betalinger, planlægning af udstyr og personale, prognoseplanlægning for udlejning, analyse af statistikker, regnskab...). Hver branchemodul respekterer de specifikke krav til din...
... udviklingen og leveringen af "nicheprodukter" blevet en meget succesfuld del af virksomheden. Med bb transactions har en innovativ, kraftfuld og anerkendt problemløser etableret sig på markedet, som lægger stor vægt på kundetilfredshed og pålidelighed, hvilket kan bevises af kunder fra forskellige størrelser og brancher. Vi tilbyder med den nyeste tekniske udstyr og uddannet personale fejlfri...
Italien, Oggiono
I mere end 35 år har Talfer srl, en virksomhed fra Oggiono (LC), handlet med jernholdige og ikke-jernholdige metaller i hele landet. Virksomheden samarbejder med de mest betydningsfulde stålværker i Nord, takket være en pålidelig service til afhentning af skrot. Tilbyder afhentning med egne køretøjer og specialiseret personale; altid opdaterede og præcise priser; assistance til administration og miljøhåndtering af jernholdige og ikke-jernholdige bearbejdningsaffald; udlejning af skraldecontainere til mellemstore og store industrier; presning og klipning på eget lager.
Italien, Erbusco
... (residens for handicappede) og fællesskaber, sommerferiecentre, private der har brug for hjemmelevering som ældre, personer med handicap eller midlertidige vanskeligheder med at forberede måltider, private der ønsker at organisere begivenheder, fonde, offentlige og/eller private enheder, der ønsker at overlade madlavningen til administration, for internt personale og/eller med fri adgang for...
Tyskland, Erfurt
... multimomentstudier (selv- og fremmednotering). Vores erfarne rådgivere støtter dig også gerne personligt i udvidelsen af dine personale kapaciteter, opbygningen af tidsstyrings- og arbejdsplanlægningssystemer samt procesdesign. Vores produkter er praktisk udviklet (vi bruger dem selv som rådgivere) og undergår løbende kundeorienterede forbedringer.
Frankrig, Paris
... vores kompetencer til rådighed for at sikre kvaliteten af dine stemme- og datakommunikationer overalt og under alle omstændigheder takket være private netværk. Uanset om det drejer sig om drift af produktionsudstyr, administration af dine bygninger eller sikkerhed for personale og ejendom, har vi den løsning, der passer til dig ved at integrere IoT-løsninger og private 4G/5G-løsninger dedikeret til...
Tyskland, Lingen (ems)
...Siden virksomhedens grundlæggelse i 1994 har virksomheden i øjeblikket 40 medarbejdere, som for det meste kan trække på mange års erhvervserfaring. Vores personale er opdelt i fire områder: Teknisk ledelse, Administration og organisation, Ventilationsmontage, Produktion / Lagerhold. Drift og personale er SCC-certificerede. Vores virksomhed er opdelt i administrationsbygningen beliggende i den...
Andre produkter
Ventilationssystemer
Ventilationssystemer
Luxembourg, Luxembourg
...Kelly Services er blevet den 5. største organisation inden for midlertidigt arbejde globalt og tilbyder følgende HR-tjenester: udvælgelse og rekruttering af midlertidigt og permanent personale, onsite management og specifikke projekter (outsourcing, personaleudlån...). Kelly beskæftiger årligt over 750.000 personer inden for følgende områder: administration/sekretariat, finans og regnskab, ingeniørarbejde, IT, jura, videnskab, marketing, let industri, uddannelse, sundhed, hjemmehjælp.
Belgien, Libramont
...FCS Informatique udvikler et komplet udvalg af software til administration og regnskab. Da de er skræddersyet til kundernes specifikke behov, er softwareløsningerne i Millenium-familien dedikeret til både regnskabsprofessionelle (revisorer, ...) og virksomheder (SMV'er, mikrovirksomheder, selvstændige, liberale erhverv, ...). Når dit personale bruger 54 % af sin tid på at søge efter informationer...
CENTRO DE FORMACION med cirka 400 m2 faciliteter fordelt på 9 klasseværelser, og på den anden side har vi de egne områder til ledelse, administration, reception og lager. Alle vores klasseværelser har naturligt lys og rummelige områder til udførelse af praktiske opgaver. •Multimedia projektionsudstyr. •Multipladser arbejdsnetværk med WiFi. Med et team af højt kvalificeret personale og samarbejde...
Belgien, Genk
GPS blev grundlagt for mere end 20 år siden af Roger Lambie med det formål at tilbyde de mest aktuelle og effektive løsninger inden for hardware og software. Vi valgte fra dag ét at fokusere på nicheområdet for personale registrering, administration og planlægning. For den verden kender vi rigtig godt. Vi tilbyder løsninger til: HR-support (Tidsregistrering, Employee Self Service...
Frankrig, Paris Cedex 19
M2A HOTELLERIE SERVICES Vi støtter vores kunder i Paris og Île-de-France samt andre dele af Frankrig i forbindelse med deres behov for personale. Alle medarbejdere er uddannede og kvalificerede, hvilket garanterer en løsning, der er tilpasset jeres behov. Vi stiller kvalificerede og uddannede fagfolk til rådighed inden for administration, reception, housekeeping og restauration. Vi tilbyder vores...
Rumænien, Marghita
... betjener, er: Flådestyring, Dispatching, Håndtering af Transportdokumenter (CMR'er osv.), Fakturering, Underleverandørbevis, Beregning af brændstofforbrug, Regnskab, Finans, Teknisk service og vedligeholdelse, Administration, Personale, Statistik og Højere ledelse. Soft-Transport integrerer, udover Google Maps, HERE Maps som ruteplanlægger med beregning af KM og vejafgifter, under hensyntagen til tonnage og størrelsesbegrænsninger. Hvis du gerne vil finde ud af flere detaljer om vores TMS-applikation, bedes du klikke på vores præsentationswebsted: https://www.soft-transport.com/en/...
Italiana Assistenza er et kooperativ i Bologna, der tilbyder tjenester til familier; vi udvælger og administrerer især de bedste husarbejdere for at imødekomme vores kunders behov på en enkel måde. Vi baserer vores virksomhed på tre søjler: arbejdsformidlingen, det sociale kooperativ og databehandlingscentret; henholdsvis til udvælgelse af personale, administration af sygeplejetjenester og...
I 1991 blev firmaet TARA Palettenhandel und Reparaturdienst GmbH grundlagt. I løbet af årene udviklede virksomheden sig til en mellemstor familieejet virksomhed. Meget veluddannet fast personale, en egen vognpark samt en slank administration er grundlaget for en høj produktkvalitet, rettidig levering samt en konkurrencedygtig prisfastsættelse.
Italien, Torino
Dottore Enzo Battiato arbejder på Via Carlo Boucheron, 3 i Torino (TO) med professionalisme og mange års erfaring inden for arbejdsret, skatte- og afgiftsrådgivning samt administration. Revisoren drager fordel af samarbejdet med højt kvalificeret personale, der løbende opdateres om gældende lovgivning, for at kunne tilbyde sine kunder, både private og erhvervslivet, tjenester af høj kvalitet for...
Firmaen BAMO GmbH blev grundlagt i 1991. Den oprindelige firmabeliggenhed med værksted var på Klettgaustraße 27, 79787 Lauchringen. I 1993 flyttede vi til erhvervsområdet Riedstraße 4, 79787 Lauchringen, med cirka 500 m² produktions- og lagerplads. I 2001 blev en grund på 10.000 m² i industrikvarteret Wiggenberg købt. Herefter blev der opført en ny produktionshal med 2.400 m² produktions- og lagerplads. Vores personale består af 45 fastansatte, der er opdelt i områderne metalbyggeri, elektroteknik, service og administration.
Vi beskæftiger os med forskning, udvælgelse og administration af personale i outsourcing til logistik, lagre og pakke- og samlingsafdelinger for virksomheder i Norditalien. Vores kontorer tilbyder også specifik rådgivning inden for logistikingeniørarbejde for at organisere og strategisk disponere logistikflowet. Vi har en forretningsgren, der er dedikeret til den integrerede administration af...
Andre produkter
Logistik
Logistik
Frankrig, Eguilles
... interventionsområde har sin egen specifikitet, og vores værktøjer er her for at vejlede og rådgive jer i hver af jeres udsendelsesopgaver. Vi arbejder for at forenkle alle jeres operationer ved udsendelse af personale inden for EU i sektorerne industri, maritim, BTP, landbrug. Vi tilbyder følgende opgaver: -DEN JURIDISKE SOCIALE REPRÆSENTATION -DOKUMENTATION ADMINISTRATION (SIPSI, BTP-kort, medlemskaber af kasser ...) -SUNDHEDS- & FORSIKRINGSDÆKNING -RÅDGIVNING -ADGANG TIL SITES -HSE-FOREBYGGELSE -FORPLIGTELSER TIL OPFØLGNING...
... det tætte samarbejde: lager, kundeservice og administration er placeret i samme bygning. Korte afstande, uddannet personale og udveksling mellem afdelingerne sikrer en glat drift og nye impulser. Værdsættelse og individuel udvikling har i 15 år garanteret en stabil medarbejderstab, der konstant vokser.

europages-appen er her!

Brug vores forbedrede leverandørsøgning eller opret dine henvendelser på farten med den nye europages-app.

Download i App Store

App StoreGoogle Play