Next
Telefonisk tilgængelighed i MADAGASKAR - Dit callcenter i MADAGASKAR
NOSYCOM tilbyder at outsource dit telefoniske kundecenter til MADAGASKAR. Vi har over 80 erfarne TELESEKRETærer til rådighed for at imødekomme dine b...
DIALOGMARKETING FULL-SERVICE CALLCENTER - Kundeservicecenter
Telefonmarketing - i dag et af de vigtigste værktøjer, som moderne direkte markedsføring har at tilbyde. Som den næst mest personlige metode til direk...
Erfarent Call Center - Call Center
Kære kunde I vores Call Center virksomhed udvikler vi skræddersyede kampagner til vores kunder. Call center tjenester tilpasser sig dig og behovene i...
Call Center Tjeneste - Højkvalitets Call Center samt Chat og Email
Velkommen til Benefit-Partner, din pålidelige partner for fremragende kundeservice. Udforsk vores skræddersyede tjenester, fra professionel callcenter...
Callcenter - Opkaldsmodtagelse
Vi tilbyder en service, der giver fordelene ved ekstra personale uden omkostningerne til ansættelse, træning og ledelse. Vores service er fleksibel og...
Contact Center Call-Center-Systemer Software til Computer-Telefoni-Integration (CTI) Software til Telekommunikation
Vi har samlet ekspertise og de nødvendige ressourcer inden for rådgivning og implementering af moderne kommunikationssystemer. Vi hjælper med valg, im...
Inbound Callcenter - Bestillingshotline
Med vores inbound callcenter udvider vi din kundeservice, helpdesk, servicecenter eller bestillingshotline.
Callcenter - Kundeservice
Født af min professionelle erfaring tilbyder Central Téléphonique Excellence exceptionelle tjenester. Vores nøgleord er: Tilgængelighed, Effektiv...
Permanent telefonhenvisning i Laval - Telefoncallcenter i Laval af Médiphone
Mediphone, førende inden for telefonservice i Laval, tilbyder sine kvalitets- og lytteydelser med personlig telefonbesvarelse tilpasset dine behov. Et...
Callcenter: Udkald
Ceres er et callcenter specialiseret i B2B-aftaler. Den primære aktivitet i vores callcenter beliggende i Charleroi er at booke aftaler for sælgere.
Nødopkaldscenter
Vores specialiserede personale modtager detaljerede rapporter og iværksætter straks de skridt, der er aftalt med kunden.
Callcenter Tjenester til IT-branchen
Callcenter-tjenester til IT-branchen & softwareudbydere. Professionelle, venlige medarbejdere håndterer dine indgående opkald med moderne software og ...
Callcenterledelse - Rådgivning
Intet slår gode relationer. Dette gælder også, især, forholdet mellem virksomheder og deres kunder.
Callcenter
Vores fokusområde er aftaleindgåelse og salg inden for B2B-sektoren. Siden 1998 har vi med vores specialiserede know-how inden for aftaleindgåelse, d...
E-Commerce Call Center Service - EuroCom CX tilbyder et bredt udvalg af løsninger til at imødekomme dine e-handelsbehov.
Vores E-Commerce Call Center Tjenester vil behandle ordrer, håndtere kundehenvendelser og assistere med ordreopfyldelse, besvare e-mails, give opdater...
Callcenter – Dataindtastning
Callcenter – Dataindtastning...
Telefoninkasso | Succesfuld Telefonpåmindelse fra ADF Inkasso - Vi tager de ubehagelige opkald for dig - med succes!
Medarbejderne i vores callcenter er fagligt uddannet til denne krævende opgave. De har stor forståelse for nuancer, men også den nødvendige vedholdenh...
Opkald til betaling af modtageren
Ønsker du at kontakte en af dine kunder for at følge op på betalingsforsinkelser, men har ikke tid eller ressourcer internt? Call Collect-tjenesten fr...
Outbound - Udgående Opkald
Vi er specialiseret i outbound inden for Business to Business (B2B) og har mange års erfaring med seriøs og faglig håndtering af erhvervskunder.
TELEFONPERMANENS - TELEFONMODTAGELSE
Telefonisk reception er det strategiske indgangspunkt for dit kundeforhold: at give et professionelt indtryk af din virksomhed fra første kontakt og f...
KUNDESERVICE OG SUPPORT - Indgående og udgående opkald
“Vær Altid Der, Vær Altid Til Hjælp” SERVICEKUNDEN OG KUNDESERVICE Vi har alle hørt eller sagt følgende sætning: „deres produkt er godt, men hvad de ...
Kundesupport og kundeservice i vores hus
Selv efter installationen af et af vores systemer står vi til rådighed for kunden med reparationer, vedligeholdelse og UVV-inspektioner. Der er opret...
Kunderelation - Kundeserviceledelse
Vores kvalitetsforpligtelse sigter mod at tilfredsstille vores kunder. En reel faktor for præstation og konkurrenceevne, en kvalitetsrelation til kun...
Cherryberry UCM
Cherry Berry UCM er en Unified Communication Manager, der forenkler teaminteraktioner. Ved at kombinere stemme, beskeder og samarbejdsværktøjer holder...
Telemarketing - B2B Telemarketing
Vores SDR (Sales Development Representatives) deltager i projektidentifikationsoperationer og planlægning af kvalificerede aftaler.
Professionel besked fra 45€! - OPRET DINE VELKOMSTBESKEDER PÅ 4 TRIN
HAR DU ET PRÆCIST OG ØJEBLIKKELIGT BEHOV? Din virksomhed vokser eller skifter navn, flytter, Ny telefoninstallation, ændre dine åbningstider, din hjem...
Telefoni - Teamet fra taktikom er en værdifuld partner for din kundekommunikation!
Adress kvalificering, aftaleindgåelse, invitationer, messeprojekter, crossmedia, salgs- og serviceprojekter – til hvert telemarketingprojekt tilbyder ...
Kundesupport - Outsourcing af Kundesupport
Vores kundesupporttjenester Vores callcenter er specialiseret i at levere førsteklasses support på 3 sprog (fransk, engelsk og portugisisk) til sekto...
Lydisolering til Call Center - Lydisolering
Lydisolering i callcentre er generelt en af de foranstaltninger, der tages af callcentre. Fordi lydkvaliteten for personale, der arbejder i callcentre...
Kontorudlejning Las Palmas de Gran Canaria - Lej kontorer i henhold til dine krav. Ring til os, kom forbi.
Flyt straks ind og kom i gang! Det er vores motto. For med os lejer du ikke bare et kontor – alt er inkluderet: skrivebord og skabe, højhastighedsinte...

europages-appen er her!

Brug vores forbedrede leverandørsøgning eller opret dine henvendelser på farten med den nye europages-app.

Download i App Store

App StoreGoogle Play