Tyskland, Darmstadt
...Suge strømper og suge måtter til olie bekæmpelse er højt absorberende - dvs. at der pr. kilogram absorptionsmiddel kan opsamles ca. 46 l benzin, 54 l diesel, 70 l til 85 l råolie (afhængig af viskositet) og 93 l motorolie i henhold til ASTM F726-12. Absorptionskapaciteten er således ca. 8 til 16 gange mere end konventionelle produkter pr. kg. De absorberer olie, men afviser væsker på vandbasis, så opdrift af de absorberende midler også er sikret i mættet tilstand.
...SAE J1939-standarden (Serial Control and Communications Heavy Duty Vehicle Network) er oprindeligt blevet designet af SAE International til brug i tunge køretøjer. I mellemtiden anvendes protokollen også bredt i landbrugsmaskiner, jernbanevogne og skibe samt i en bred vifte af diesel-drevne maskiner. Målgruppe for J1939 træning Målgruppen for den intensive J1939 workshop er udviklingsingeniører...
Tyskland, Saalfeld
...INOX® Diesel baktericid desinficerer hele dieselsystemet i køretøjer og fyringsoliesystemer. Det ødelægger effektivt bakterier, gær, svampe og alger og forhindrer deres dannelse. Dette forhindrer, at brændstoffilteret tilstoppes. Et rent brændstofsystem er en forudsætning for, at alle systemkomponenter fungerer glat, en ren forbrænding og dermed en effektiv motoroperation! varenummer: 1435500 pakning: 250 ml...
Tyskland, Dorsten
... tilgængeligt på dette tidspunkt. EU-emissionerne overholder fase IIIA-normen for ikke-vejkørende mobile maskiner (Non-Road Mobile Machinery NRMM). Super stille lyddæmpningsniveauer uden at påvirke ydeevnen. Gaffeltrucklommer til nem lastning og losning med Hiab-køretøjer. Robust, men let overdækket stålkabinet. Enkle kontroller og tilslutninger. BRÆNDSTOFTYPE: Diesel BRÆNDSTOFKAPACITET (L): 1397 NOMINALYDEEVNE KW (KVA): 402 (502) BRÆNDSTOFFORBRUG: 106,8 VÆGT (KG) FULDTANKET: 9300 VÆGT (KG) UDEN BRÆNDSTOF: 8200 BREDDE (M): 1,9 LÆNGDE (M): 5,16 HØJDE (M): 2,62...
... fra vores kunder verden over indgår i udviklingen og designet af nye køretøjer, så forskellige markedsbehov kan imødekommes på bedst mulige måde. Model GTR 330 E/D/G, lastbærende kapacitet 33.000 kg, elektrisk, diesel eller gasdrevet, udstyret med Vulkollan eller gummidæk, med førerstand eller lukket siddeplads kabine til indendørs og/eller udendørs anvendelse...
Tyskland, Reinbek
... udgange. Enheden er kompatibel med alle køretøjer, der har NTC-termistorer til højt niveau, i overensstemmelse med EN 13922 (både 5-leder og 2-leder), eller optiske sonder. Sensorerne er monteret på køretøjets rum og kablerne er tilsluttet en stikforbindelse. De produkter, der er genstand for lastning, er for eksempel benzin, diesel, jetbrændstof eller ethanol (gas gruppe IIB).
... • Varmet vandseparator P.S. Vi har i alt syv ens køretøjer. Tilgængelighed: Fra 05.02.2016 Motorstørrelse: 12902 cm³ Aksler: 2 Akselkonfiguration: 4 x 2 Maksimal totalvægt: 18.000 kg Førerhus: Langdistance Udstødningsklasse: Euro5 Miljømærke: 4 (Grøn) Køretøjsnummer (til forespørgsler): NG 304...
Tyskland, Magdeburg
...Vi leverer diesel, AdBlue®, fyringsolie, smøremidler og gasser til din byggeplads til tiden og til fordelagtige priser. Og sådan er det enkelt: Vi forsyner dine byggeplads-køretøjer udelukkende med kvalitetsprodukter. Du vil hurtigt og økonomisk blive forsynet i forbindelse med regelmæssige ruter eller helt individuelt efter aftale. Fortæl os blot, hvornår og hvor din byggeplads skal etableres. Alt andet klarer vi - helt sikkert og pålideligt. Efter ønske tilbyder vi også rammeaftaler (f.eks. OMR-formulaaftaler) til din byggepladsforsyning landsdækkende.
... solceller på deres overflader. Derudover findes der brændselscellekøretøjer, serielle hybrid-elektriske køretøjer og køretøjer med diesel-elektrisk drivsystem. El-driften er overlegen i mange egenskaber sammenlignet med drivkraft fra en forbrændingsmotor. Dette inkluderer f.eks. den høje effektivitet, den enklere opbygning af drivlinjen og den lavere støjudvikling. Sammenlignet med konventionelle...
Tyskland, Seligenstadt
...-energiehandel.de. Da vi ikke kun værdsætter kvaliteten af mineralolieprodukter, er vi siden begyndelsen af 2014 ENplus A1 pellet-handler certificeret af det Tyske Pelletinstitut (DEPI). Det betyder, at vores pellet-silo-køretøjer kun transporterer ENplus A1-pellets. Desuden har vi 42 meter slange på køretøjet, hvor slangelængden over 30 meter går ud over pellets kvalitet. Vores silo-opbygning har et maksimalt udleveringstryk på 0,5 bar og er udelukkende bygget til transport af træpiller.
Tyskland, Geiselhöring
Rengøring af alle typer tankanlæg i fareklasse AIII (fyringsolie og diesel). Før rengøringen pumpes fyringsolien ud, midlertidigt opbevaret i suge-tryk køretøjer og derefter pumpet tilbage.

europages-appen er her!

Brug vores forbedrede leverandørsøgning eller opret dine henvendelser på farten med den nye europages-app.

Download i App Store

App StoreGoogle Play