... gennem korte veje, hurtig reaktionstid og pragmatiske løsninger, solid og finansstærk partner, yderligere styrket af vores tilhørsforhold til Haniel Gruppen, altid respektfuld og høflig adfærd over for vores partnere, stor opmærksomhed på miljøbeskyttelse i alle vores aktiviteter. Selvfølgelig kan vi altid tilbyde konkurrencedygtige priser. Vi garanterer dig følgende egenskaber: personlig betjening og rådgivning, hurtig og sikker betaling, hurtig behandling af din levering, hurtig administrativ behandling.
... • Rådgivning • Salgsstøtte • Arbejde på stedet (inden for regionen) Har du en opgave eller arbejdsopgaver, som du ikke finder i ovenstående oversigt, så tøv ikke. Spørg os bare. På forhånd vil vi drøfte, hvilke opgaver vi kan udføre for dig. Vi er fleksible og tænker gerne med. Professionelt skræddersyet med fleksibel assistance. Vi er her for dig!
... forsvaret af dine rettigheder og interesser baseret på kriterier om professionalisme, effektivitet og fortrolighed. Vi dækker så forskellige retsområder som: Administrativ, Landbrug, Lejeaftaler, Bank, Ejerforeninger, Forfatningsret, Forbrugere og Brugere, Kontrolret, Civilret, Familieret, Udsættelser, Arv og Testamente, Ære, Privatliv og Billede, Overtrædelser, Hurtige retssager, Mægling og Voldgift...
... ud i overensstemmelse med lovgivningen om miljø. La Carpenteria Manzanese di Mittone Lucio & C. Snc står til rådighed for kunderne med specifik teknisk rådgivning samt gratis inspektioner og tilbud uden nogen forpligtelse for kunden, klare og detaljerede i hver enkelt komponent.
Spanien, Barcelona
... helhedsorienteret løsning på vores kunders behov. Vi støtter vores kunders interesser i udlandet og tilbyder vores lokale know-how til internationale kunder med interesser i Spanien, ved at tilbyde juridiske tjenester inden for de vigtigste områder såsom selskabsret, arbejdsret, ejendomret, iværksættere osv. Vores advokater taler perfekt engelsk, portugisisk, spansk og katalansk. Desuden tilbyder vi også rådgivning til virksomheder og privatpersoner inden for alle områder: regnskab, skat, arbejdsret og administrativ forvaltning.
...trykkerier, industri, renrum, bank, telekommunikation, serviceerhverv og offentlige institutioner. Til dine behov inden for LIFTNING, TUNG OG DELIKAT HÅNDTERING; ADMINISTRATIV FLYTNING & INDUSTRIEL OVERFØRSEL; LEVERINGER: DISTRIBUTIONSLOGISTIK; OPBEVARING & LOGISTIK; FACILITETER & LOGISTIK PÅ CENTRET samt INDUSTRIEL VEDLIGEHOLDELSE, kan vi tilbyde rådgivning og skræddersyede løsninger. BOVIS Gruppen har 30 lokale kontorer og 4 kontorer i Spanien og Schweiz, 1042 medarbejdere, mere end 450 køretøjer, 200.000 m² lagerplads og en omsætning på 114 mio. €.
Tyrkiet, Yenimahalle/ankara
...Som EUROMET arbejder vi med intelligente målersystemer (vand, gas og energi); primært anvendt kommercielt, fjernaflæsning af målere og kontrolpanelssystemer, design og produktion specielt til institutioner, udførelse af pilotprojekter. Derudover lægger Euromet vægt på teknologisk og metrologisk rådgivning, F&U-tjenester, teknologisk udvikling og fremskridt. Gennem denne prestige har Euromet etableret en fremragende administrativ organisation for både design af produktkvalitet og produktion samt softwareudvikling og markedsføring og service fra installationsproduktion til eftersalgsservice.
Belgien, Liège
Equip’intérim er et vikarbureau. Vi er din specialist i at finde alle dine profiler: ansatte, arbejdere og studerende. Vi har en HR-løsning til alle dine spørgsmål (vikararbejde, rekruttering, outplacement, rådgivning). Vi fører en prispolitik, der respekterer partnerskabet og er tilpasset dit aktivitetsniveau. Vi tilbyder en enkel administrativ service (ydelser med 1 klik), effektiv (gennem vores digitaliserede processer), skræddersyet (SME-tilgang) og miljøvenlig (nul papir).
Belgien, Isnes
...Toldagentur beliggende i Gembloux (ISNES), EGD CUSTOMS tilbyder alle de tjenester, som hver eksport- eller importvirksomhed har brug for i forbindelse med handelsudvekslinger med kunder uden for Den Europæiske Union. Vi tilbyder også alle tjenester vedrørende afgifter relateret til vinmesser, afregning af elektroniske ledsagedokumenter (DAE) og rådgivning om "afgifts" lovgivning. RÅDGIVNING OG ADMINISTRATIV HJÆLP I TOLDLOVGIVNING OG AFGIFTER.
Belgien, Beaufays
... samt analyse af virksomheders situation og drift med hensyn til deres kredit, afkast og risici ved hjælp af regnskabsteknikker, organisering af regnskabs- og administrative tjenester i virksomhederne og rådgivning om regnskabs- og administrativ organisering af virksomhederne, aktiviteter vedrørende organisering og føring af tredjepartsregnskaber, samt de opgaver, hvis udførelse er forbeholdt ham ved lov eller i henhold til loven.
PrimeRedit er en virksomhed specialiseret i støtte til ledelse, der tilbyder tjenester inden for regnskab, skat, rådgivning og administrativ ledelse af menneskelige ressourcer. Virksomheden er beliggende i Lourinhã og opererer i områderne Peniche, Caldas da Rainha, Bombarral og Torres Vedras.
... rådgivning ved opkøb af italienske selskaber, bogføring og administrativ ledelse, skatteadresse, HR- og lønadministration, ansættelse af personale i Italien, støtte i forhandlinger, omkostningssimulationer, rådgivning i arbejdsret, assistance i den daglige drift, sekretariat, oversættelse af dokumenter, oprettelse af dashboards. Vores mål: At støtte dig i din udvikling på det italienske marked ved...
Belgien, Bruxelles
AGRER udfører serviceydelser finansieret af Den Europæiske Union, Verdensbanken, specialiserede FN-agenturer, regionale udviklingsbanker samt den offentlige og private sektor. De vigtigste aktivitetsområder: - Landbrug og landdistriktsudvikling - Miljø - Styrkelse af institutioner og kapacitetsudvikling - Administrativ og logistisk støtte - Rådgivning inden for økonomi og ledelse - Rammeaftaler...
Tecno Ecologic er specialiseret i indsamling, transport og bortskaffelse af farligt og ikke-farligt sundhedsaffald, der produceres i offentlige og private sundhedsinstitutioner. Vi garanterer en pålidelig, sikker og rettidig service ved at benytte kvalificeret personale. Vi kan sikre dig rådgivning om miljøforhold og administrativ assistance vedrørende de forskellige krav, der stilles af den...
Spanien, Barcelona
... beboere gennem reklamekampagner, søgemaskiner og sociale netværk. Udover at tilbyde tjenester fra de tilknyttede partnere, tilbyder portalerne en række rådgivningstjenester til private, fagfolk og virksomheder. Fra strategisk rådgivning til administrativ, skattemæssig og juridisk rådgivning.
Spanien, Torrelavega
... behandlet så hurtigt som muligt og med alle garantier. Hos Gestoría Lourdes Gómez stiller vi alle de ressourcer til rådighed, vi har, for at udføre dine forvaltninger. Stol på en autoriseret administrativ forvalter og på kvalificerede skatterådgivere. Adgang for handicappede. Vi accepterer hunde.
Belgien, Liège
...Fiduciaire Colleye tilbyder en række tjenester til selvstændige, SMV'er, selskaber og NGO'er. Vore hovedaktiviteter er: regnskab og administration, skat og moms, rådgivning til SMV'er, selskaber og NGO'er (oprettelse af virksomhed, generel diagnose, finansiel rådgivning), samt administrativ og regnskabsmæssig assistance på stedet. Fordi vores mål er at sikre oprettelsen, udviklingen og...
Frankrig, Colomiers
...køretøjer, erhvervslokaler), Specialiserede revisorer inden for byggeri og rådgivning om byggeri, Juridisk assistance, Dokumentation og teknisk rådgivning rettet mod byggeri. Partnere, finansiering, leverandører, banker. Og meget mere med vores IT-pakke. Denne pakke tilbyder dig et software, der er skabt til håndværkere inden for byggeri.
Frankrig, Toulouse
... opbygningen af dit dashboard, fokuserer EURAUDIT CONSEIL på de væsentlige aspekter af din succes. Undersøgelse af dit projekt, valg af status, budgettering, søgning efter finansiering og partnere, gennemførelse af formaliteter, administrativ og regnskabsmæssig organisering, implementering af ledelsesværktøjer, sociale forpligtelser, administrativ og regnskabsmæssig styring, analyse af de første måneder i...
Luxembourg, Luxembourg
Revisionsfirmaet Benoy Kartheiser er et selskab inden for regnskabs- og skatteekspertise. Vores tjenester: skatteregnskab, løn - rådgivning og social sekretariat (håndtering af lønninger, administrativ håndtering af skattefradragsopgørelser, udarbejdelse af ansættelseskontrakter, rådgivning om arbejdsret og socialret,...) og ledelse.
Spanien, Sevilla
...Skilsmisser, børnebidrag, incapaciteter… Advokater i Sevilla inden for strafferet: Hjemmevold, forsvar af mindreårige, rådgivning om økonomiske forbrydelser… Advokater i Sevilla for trafikulykker, fald på offentlig vej, arbejdsulykker… Advokater i administrativ ret i Sevilla: Administrative krav, tvangsudlæg, licenser… Advokater for skatteret for udstationerede i Sevilla: Skatteerklæring, skatteanalyser… Advokater for arv i Sevilla: Arv, testamenter, arveafgifter og gaver, delingsskema… Vi har i over 25 år løst vores kunders juridiske problemer!
Belgien, Gembloux
...administrativ hjælp og støtter dine kommercielle eller operationelle arrangementer. Accroc.be er en sponsor, der tror på dine projekter og på dig. Æbletræet falder ikke langt fra stammen. Accroc er stammen, forgreningerne, stiklingerne og beskyttelsen af frøene, der vokser lige ved siden af... De foreslåede tilgange er fordelingsdeltagelse, netværks- og gruppeintervention, udveksling, investering i deling. Hver enkelt bærer frugt.
Belgien, Bruxelles
WinBee er erfarne konsulenter inden for Human Resources og Rekruttering, der brænder for deres fag. De har erfaring med både intern og ekstern rekruttering. WinBee trækker også på konsulenter, der har erfaring fra forskellige erhverv. De har haft stillinger som sælger, marketingchef, revisor, rapporteringschef, salgsdirektør, administrativ medarbejder, lønansvarlig, produktchef, …. Vores aktiviteter: Rekruttering og udvælgelse. Outplacement. HR-rådgivning. Konsulentarbejde. Kompetencestyring. Jobcoaching. Testning.
Rumænien, Brasov
Internationaliseringstjenester og B2B-support til Rumænien og Østeuropa. - Juridisk, økonomisk, administrativ, skattemæssig og regnskabsmæssig rådgivning - Assistance i selskabsforhandlinger - Planlægning og ændringer af selskaber - Fusioner, transformationer, indskud og likvidationer - Oprettelse af selskaber med de forskellige juridiske og skattemæssige krav - Assistance til kontrakter...
Italien, Settimo Milanese
... administrativ til teknisk. Vores virksomhed har altid haft erfarne, dygtige og højt kvalificerede medarbejdere, der lægger stor passion og engagement i hver renoveringsopgave. De deltager regelmæssigt i opdateringskurser for altid at være informeret om de mest innovative teknikker i branchen og dermed sikre et optimalt slutprodukt. Vi stiller også en kvalificeret tekniker til rådighed, som tager sig...
Belgien, Waterloo
... aktivitet, som du ønsker at booste, multiplicere dine kontakter, øge din omsætning? Skab nye muligheder! Vi tilbyder alle former for vejledning og støtte. Administrativ, ledelsesrådgivning, orientering, marketingudvikling, salg, regnskab og finansiel støtte. Dette første møde er helt gratis!!! Vi prioriterer det relationelle frem for det finansielle, da målet er at vinde sammen! Fra foreningen af energier opstår kreativitet og nye tjenester.
...arbejds- og regnskabsrådgivning ✓ Professionelle til at løse juridiske problemer og interagere med myndighederne. ✓ Administrativ service ✓ Virksomhedsdomicil ✓ Forretningsstudier og revisioner ✓ Digital marketing 365 ✓ Software til virksomheder og selvstændige...
... transport - Værditilføjede tjenester såsom skattemæssig håndtering af lagerbeholdninger, støtte og teknisk-administrativ rådgivning af lageret. ALITRANS tilbyder desuden værdifuld rådgivning til industrielle og kommercielle virksomheder til løsning af forskellige logistikproblemer, herunder lagerstyring, produktbevægelser, territorial distribution af varer og den tilhørende administrative og skattemæssige håndtering. Virksomheden er certificeret i henhold til ISO 9001:2015 (Kvalitet) og ISO 14001:2015 (Miljø).
Holland, Capelle Aan Den Ijssel
... transportører. Professionelle, der gør det, de er gode til, og som vi har 100% tillid til. Transvision tilbyder jer følgende kerneaktiviteter: - Indkøb af transport - Organisering af de logistiske processer - Løbende overvågning af processerne - Administrativ behandling - Supplerende tjenester, såsom rådgivning og kommunikation Med vores kommercielle og innovative tilgang er vi en professionel partner i mobilitetsbranchen, som hjælper jer videre.
Italien, Avellino
La Piemes srl blev grundlagt i 2006 som et selskab, der beskæftiger sig med rådgivning, design og opførelse af anlæg rettet mod økologi, energibesparelse og byggeri. Fra starten har grundlæggerne haft en stor tilbøjelighed til at levere tjenester, der sikrer teknisk, administrativ og logistisk støtte til udviklingen af anlæg til energibesparelse. I dag er Piemes srl førende inden for...
Populære lande for dette søgeord

europages-appen er her!

Brug vores forbedrede leverandørsøgning eller opret dine henvendelser på farten med den nye europages-app.

Download i App Store

App StoreGoogle Play