Frankrig, Pontoise
...Service til Integreret Håndtering af Anmodninger og Hændelser (SGIDI) centraliserer håndteringen af brugernes anmodninger og hændelser, hvilket sikrer en hurtig og effektiv respons. Struktureret i tre niveauer af support, håndterer det simple problemer på niveau 1, mere komplekse på niveau 2 og kritiske hændelser på niveau 3. Processen inkluderer indsendelse, klassificering, tildeling, opfølgning...
...indholdsmoderation, KYC, venlig inddrivelse af gæld - DOKUMENTBEHANDLING: Arkivgenoptagelse og dokumentfond, indeksering, digitalisering af dokumenter, billedbehandling, OCR-behandling, kvalitetsredaktionel indtastning, OLR-behandling - SERVICE DESK: Bruger support, overvågning, IT-parkstyring...
Frankrig, Le Mesnil Amelot
... fejlfri service. Vores Control Tower, som er tilgængelig 24/7, vil tage sig af din anmodning og guide dig til vores ekspertteams: International transport, AOG desk, Logistik & Lager i hele Frankrig, Told & kundesupport, Luftfartsforhandling, Industriel emballage & farlige produkter (alle klasser). Vi sikrer overholdelse af lovgivningen og har alle nødvendige tilladelser, der gør det muligt for os at støtte dig i en af de nævnte tjenester. (24/7) - AOG Line +33 978 377 264...
Frankrig, Aix En Provence
PYTHEAS tilbyder sine kunder verden over software til lagerstyring, parkstyring og helpdesk. Vores software PYTHEAS Service Desk er modulopbygget og tilbyder som standard alle ITIL-processer såsom lagerstyring, parkstyring, hændelseshåndtering, anmodningshåndtering, servicekataloghåndtering, problemhåndtering, konfigurationsstyring (CMDB) osv. Det er en enkel, robust løsning, der drager fordel af...
Populære lande for dette søgeord

europages-appen er her!

Brug vores forbedrede leverandørsøgning eller opret dine henvendelser på farten med den nye europages-app.

Download i App Store

App StoreGoogle Play