...Markedsundersøgelser og forbrugeradfærd ved hjælp af de nyeste tilgængelige teknologier inden for neuromarketing.
Hvor udfører vi dem?
På det sted, hvor kundeoplevelsen finder sted, og hvor kontakten med mærket sker.
·I kontrollerede rum og i velkontextualiserede miljøer.
·I salgssteder og reelle indkøbsområder.
·Turistmiljøer (museer, naturområder, åbne indkøbscentre osv.)
·Forestillinger...
...Systemet gør det muligt at registrere og opbevare data for nem visning af statistikker, hvilket er meget nyttigt til at kende resultaterne af kampagnerne, de kunder der tilgår handlen i forskellige tidsrum, eller den gennemsnitlige salg pr. kunde. Blandt andre data og muligheder for analyse af forbrugeradfærd.
... såsom sanitetsartikler og vaske, badekar, bruseplader og brusevægge, armaturer og brusesæt, badeværelsestilbehør og VVS, samt gulve og belægninger i natursten, møbler til hjemmet og generelle dekorationsartikler. Efter en grundig undersøgelse af markedstendenser og forbrugeradfærd skaber vi vores produktkatalog, som vi fremstiller og distribuerer nationalt og internationalt. Vi tilbyder en service til distributører og kunder for at rådgive og hjælpe dem på alle tidspunkter. Med et særligt engagement for levering inden for 48/72 timer.
VirtoProperty er et meget erfarent og dedikeret ejendomsselskab, der kombinerer lokal markedskompetence med internationale kontakter. Derudover er VirtoProperty i stand til at harmonisere gammeldags forretningsværdier og etik med de nyeste, moderne teknologiske værktøjer samt en dyb forståelse af moderne markeder, forbrugeradfærd og internetbaserede markedsføringsteknikker. Vores katalog omfatter...