• europages
  • >
  • VIRKSOMHEDER - LEVERANDØRER - UDBYDERE
  • >
  • prima data

Resultater for

Prima data - Import eksport

  1. PRIMA DATA S.R.L.

    Italien

    Virksomheden PRIMA DATA S.R.L., er en Tjenesteudbyder, der opererer inden for Databanker branchen. Den opererer også inden for Dokumentation og informationscentre, Sekretariat - outsourcing, Dokumentation og informationscentre, og Sekretariat - outsourcing brancherne. Den er baseret i Padova, Italien.

  2. PRIMA DATA LAVORO SRL

    Italien

    Virksomheden PRIMA DATA LAVORO SRL, er en Tjenesteudbyder, der opererer inden for Direkte rekruttering branchen. Den opererer også inden for personaleadministration brancherne. Den er baseret i Padova, Italien.

  3. PRIMA DATA LAVORO S.R.L.

    Italien

    Virksomheden PRIMA DATA LAVORO S.R.L., der opererer inden for Rekrutteringsbureau branchen. Den opererer også inden for Personalerekruttering, internationalt, Management rådgivning, Personalerekruttering, internationalt, og Management rådgivning brancherne. Den er baseret i Isola Vicentina, Italien.

  4. CLICK IN APS

    Danmark

    Click in ApS er det datadrevet digital marketing bureau, der hjælper både danske og udenlandske virksomheder med at opnå maksimal synlighed på de digitale platforme. Vi hjælper virksomheder med at fastgøre kunderejsen på deres primære målgruppe og herefter målrette deres digitale markedsføring mod bestemte segmenter i bestemte stadier. Vi hjælper virksomheder i alle størrelser og brancher med at få flere salg, leads eller omsætning i deres netbutik. Click in ApS er drevet af data, som vi benytter aktivt til at reducerer vores kunders CPA eller maksimere deres ROAS på deres annoncering på de forskellige platforme. Vi hjælper vores kunder med SEM, SMM, CRO samt data- og analysearbejde. Vi sætter altid vores kunders forretning i højeste fokus, og vores primære mål er vores kunder opnå succes gennem vores arbejde med digital markedsføring. Vi kan hjælpe med at klargøre for vores kunder, hvor de tjener deres penge eller får leads ved at marketing attribution, så vi fremadrettet kan allokerer budgettet korrekt mellem de forskellige platforme.