Italien, Aosta
... samle deres egen linje af espressokaffemaskiner, hvis kommercielle lancering startede med den unge mentalitet i virksomheden, som har købt en ny kommerciel-kulturel know-how, der kom fra den internationale mentalitet. Og således begyndte den hurtige åbning af Lumar mod det internationale marked med højteknologiske produkter og "fuldt made in Italy". Resultatet af denne gradvise ekspansion er et produkt, der er førende i sektoren og kombinerer teknologisk innovation med professionel erfaring.
... håndværkeren bag et tæt forhold mellem medier, meningsdannere og annoncører, både franske og udenlandske, som jeg opretholder forbindelser med baseret på tillid, gensidighed, gennemsigtighed og langvarighed. Mine specialiteter? Presseforhold, påvirkningsstrategier, skrivning. Siden 2019 har jeg været freelancer og rådgiver i presseforholdsstrategi for startups eller etablerede aktører inden for B2B tech (herunder Visable EUROPAGES) og B2C, innovation eller privat og virksomhedsejendom. Lancering af mærker, produkter og tjenester, strategisk positionering i en offentlig debat.
Lukket transport af køretøjer og motorcykler, støtte til film- og fotoshoots, tjenester inden for messeområdet, klargøring og opbevaring af køretøjer og motorcykler, roadshows og lancering af nye biler, udarbejdelse af logistikplaner, overførsel af køretøjer på egen aksel, afhentnings- og leveringsservice for Daimler-Chrysler i vores afdeling i Pulheim, bytte af konkurrencekøretøjer...

europages-appen er her!

Brug vores forbedrede leverandørsøgning eller opret dine henvendelser på farten med den nye europages-app.

Download i App Store

App StoreGoogle Play