... finder du supplerende oplysninger om deres ekspertise, eksempler på deres projekter over hele det luxembourgske område og deres arbejdsområder.
Fra den tekniske og økonomiske gennemførlighedsundersøgelse til installationen af photovoltaiske systemer, inklusive håndtering af alle administrativeprocedurer, støtter denne virksomhed sine kunder gennem hele projektet.
...Skat & regnskab
Uafhængigt kontor, der tilbyder kvalitetsservices tilpasset dine behov, såsom regnskabsstyring, lønadministration samt al skattemæssig rådgivning til udviklingen af din virksomhed.
Revisionsfirma
Uafhængig luxembourgsk revisionsvirksomhed, hvis aktiviteter omfatter fagområder relateret til regnskabsfaglighed, domicil for selskaber i Luxembourg, rådgivning og skatteoptimering samt stiftelse af selskaber.
Tjenester:
Skattemæssig og regnskabsmæssig rådgivning
Social sekretariat
Finansiel analyse
Organisering i virksomheden
Statlige tilskud
Administrative og juridiske procedurer...
... gennem mange år.
Ønsker du at oprette din virksomhed i Luxembourg, men synes de administrativeprocedurer komplekse, så følger Excelias specialister dig fra projektfasen til oprettelsen og videre til ledelsen af din virksomhed i Luxembourg, inklusive rådgivning om domicil. Excelia tager sig af hele sagen og frigør dig fra byrden af de administrativeprocedurer hos de forskellige myndigheder og banker. Vi tilbyder også vores rådgivning og erfaring i valget af dine vedtægter.
...selvstændige, foreninger og medlemsforbund
- At rådgive medlemmerne af foreningen om honorarer, kontrakter, love, juridiske punkter, …
- At etablere en platform for erfaringsudveksling
- At fremme livslang læring for undervisere
- At byde medlemmerne velkommen og assistere dem i administrativeprocedurer
- At udarbejde en etisk kodeks for undervisere
- At skabe og distribuere et kvalitetslogo.
...Aktieselskabet PKF Weber & Bontemps dækker regnskabs- og skatterådgivning. Selskabet har i dag 14 revisorer og skatterådgivere samt mere end tres højt kvalificerede fagfolk og har tilbudt sine tjenester til både fysiske og juridiske personer i over to årtier. Kontoret tilbyder tjenester fra et socialt sekretariat, der leverer beregning og administration af lønninger, administrativeprocedurer over for myndighederne samt assistance til alle relaterede juridiske spørgsmål (arbejdsret, socialret og beskatning).
...udarbejdelse af stillingsbeskrivelser, uddannelsesplan, organisering af kurser, håndtering af medfinansieringsdossier.
- Organisatorisk styring
Udarbejdelse af procedurer for dine afdelinger, udarbejdelse af medarbejderhåndbog, udarbejdelse af lønskala, charters.
Hvad vi tilbyder dig:
- En faglig ekspertise, der kan forstå og analysere din menneskelige organisation
- Et nyt og eksternt perspektiv...
... reducere omkostningerne ved fravær og administrativeprocedurer relateret til arbejdsret eller løn; at forbedre din fleksibilitet på lang sigt gennem tildeling af medarbejdere (fastansatte og vikarer), der er specielt rekrutteret til din virksomhed.
... egne hænder. Vores mission er derfor, kære iværksætter, at lette og aflaste dig i den administrative håndtering af din virksomhed. Derudover tilbyder vi tjenester til privatpersoner, nemlig, kære bosiddende og kære ikke-bosiddende luxembourgere, udarbejdelsen af din skatteopgave til indsendelse af din selvangivelse til skattemyndighederne til en meget konkurrencedygtig pris.