Italien, Pisa
Den moderne virksomhed er fremadskuende. At forudse er ikke magi: det er en måde at udnytte de tilgængelige oplysninger fuldt ud. Det er den eneste måde at kende på forhånd de faktorer, der vil øge konkurrenceevnen og produktiviteten. Planlægning er meget mere effektiv, hvis virksomheden udfører en intelligent indsamling og analyse af data, og skaber overvågnings- og ledelsessystemer, der er frema...
Tyskland, Dormagen
... - ingen abonnement E-LEARNING OPBYGNING: Lektion 1: Grundlæggende om kundeintelligens Lektion 2: Kundeintelligens-proces Lektion 3: Kundeintelligens-databank Lektion 4: Kundeintelligens-anvendelsessager Lektion 5: Grundlæggende om kundesegmentering Lektion 6: Kundesegmenteringsmodel Lektion 7: Segment-specifikke salgsforanstaltninger Lektion 8: Praktiske tips til implementering Lektion 9: Afsluttende quiz Udsigt: Støtte til implementering...
Frankrig, Paris
...Fastmag Copilot giver dig mulighed for at analysere dataene fra din virksomhed for at træffe strategiske beslutninger og øge din omsætning. Funktioner: - Styring og analyse - Tidsbesparelse - Let og intuitiv - Oprettelse af benchmarks - Dynamiske dashboards - Hurtigt ROI - Beslutningstagning - Kundesegmentering - Sammenligning N/N-1...
...I verden af forretningsanalyser er anvendelsen af stedbaserede data længe blevet anerkendt. I dag handler det ikke længere kun om at visualisere de eksisterende data på geografiske kort. I kombination med dine dataanalytikere giver stedbaserede data dig helt nye indsigter inden for mange områder, såsom: • Kundesegmentering – Hvor er mine kunder beliggende? • Indtægtspotentiale – Hvor er mine mest...
Italien, Bologna
Rfmcube er software i SaaS, der er specialiseret i kundesegmentering til e-handelssektoren. Det gør det muligt at integrere sin online butik på få klik og identificere de nøglesegmenter til sin markedsføring. Når segmenterne er genereret, kan de integreres i realtid med de vigtigste reklameplatforme (f.eks. Facebook, Mailchimp) for at skabe kraftfulde marketingautomatiseringskampagner.
Agentur for marketing og kommunikation, for eksempel organisatorisk benchmarking, sponsoring, kundesegmentering, produktstrategier og markedsstrategier, medieplanlægning og salgsorganisation.