...HT tandhjulkonisktandhjul spiral tandhjul
Stål hærdet og tempereret, bronze osv.
Skræddersyet efter tegning
Med vores specialiserede ekspertise inden for skræddersyede gear, gearaksler, støbte dele, smedede dele, bearbejdede dele, svejste dele i næsten tre årtier, kan vi hjælpe dig med din industrielle udvikling.
Vores virksomhed (Huan-Tai) har været etableret i Kina siden midten af 90'erne...
... kranbyggeri eller fremstilling af byggeudstyr. Vores kerneforretning er kontraktproduktion af gear og drivteknik. Vi producerer som en af de største uafhængige kontraktproducenter i Tyskland følgende produkter:
Tandhjul, store tandhjul, tandaksler, konisk tandkoblinger og tandkranse.
Blandt vores kunder findes anerkendte og velkendte virksomheder inden for maskinbygning. Referencer til din branche kan fås på forespørgsel. Vore kontraktarbejder værdsættes af vores mangeårige kunder.
Vi producerer efter kundetegning og har vores egen hærdningsanlæg. Dette sparer tid og omkostninger.
...Standard HTD-profil med metrisk stigning (afrundede tænder). Mindst én tandremshjul skal have en kantflange. Konisk hul til koniske spændebøsninger. De koniske spændebøsninger skal bestilles separat og fås til forskellige akseldiametre. Hjul med konisk hul er statisk afbalanceret i henhold til ISO 1940 klasse G16.
Reference:22005
Materiale:Støbejern
Version:Phosphateret...
...Reducer med udgangsflaade Economy - Vinklet konisk gear - Den løser problemer, herunder dem der skyldes pladsmangel. WPLFE er vores planetgear med kompakt udgangsaksel og flange. Du sparer op til en tredjedel af pladsen og nyder godt af en torsionsstivhed, der er fem gange højere. Takket være sin standardiserede flangeinterface er den særligt nem at montere. Udboret til nøgle tilføjer ekstra sikkerhed ved fastgørelsen.
...Rørorganerne kan kombineres frit.
Et koaksialrørværk kendetegnes ved, at to helt forskellige rørssystemer anvendes samtidig. Her kan ikke kun omdrejningshastigheden være forskellig, men også drejeretningen.
Standardudførelse
- Drivvariationsmuligheder, som regel med konisktandhjul og tandhjulstransmission
- Forskellige tætningmuligheder
- Kombinerbar med RVT røraksler og rørorganer...
...I gear er koniske gear udsat for de højeste belastninger og de mest ekstreme forhold.
Mens akslerne i det ofte anvendte tandhjul er parallelle med hinanden, skærer ind- og udgangsakslen hinanden vinkelret i et konisk gear – ofte er akselvinklen 90°. Berøringen af tandfladerne sker linært. Et konisk gear består af to komponenter: det koniske tandhjul og det større tandhjul. Driften sker normalt...
...Yavuz 600 Antor 4 LD 820
transmission: 3 fremad 1 bagud, manuel, konisk og tandhjul
arbejdsbredde: justerbar 90-120 CM (med beskyttende sideplader)
sikkerhedssystem: automatisk motorstopanordning til nødsituationer
drevaksel: 2 stykker, top drev aksel motorhastighed, lav drev aksel gearhastighed
kobling: Bladbelægning med skive
hjulsæt: 6.50 x 80 x 13
type motor: enkelt cylinder med fire takter...
... af zetteltræerne sker via konisktandhjul. Derudover er også tap- eller skrå kegleoptagelser mulige.
Zetteltræskiverne kan udføres som ribbede, enkeltvægget og dobbeltvægget. For zettelhastigheder omkring 600 m/min kan ribbede eller enkeltvægget skiver anvendes. Høje zettelhastigheder muliggøres fordelagtigt udelukkende ved hjælp af dobbeltvægget skiver.
... (obligatorisk til transport af maskinen)
Maksimal længde på knive til slibning: 650 mm
Slibeskivemotor: 1 HK
Motor til slibeskivevogn: 0,12 HK
Hastighed på slibeskiveholder: 2800 O/min
Slibeskive med "konisk skål" profil: 127 x 45 x 16 mm
Slibeskivens hældning: fra 32° til 45°
Nettovægt med mekanisk svejset sokkel: 135 kg...
...Til overførsel af drejningsmoment og axial sikring af tandhjul/keilremsskiver vælges forskellige spændesætbefestelser.
En omkostningseffektiv og let monterbar løsning er Taper-Lock spændebøsningen, som overfører drejningsmomentet via en konisk boring og en pasfeder på akslen. Denne bøsning findes til forskellige akseldimensioner. Hvis du ønsker det, rådgiver vi dig gerne her.
Desuden anvendes...
...TOUR TIL FAGFOLK OG HÅNDVÆRKERE
kraftig støbejernskonstruktion, dobbelt prismatisk styring
hærdede og præcist slebne lineære styringer
drev med behandlet konisktandhjul, slebet, smurt med oliebad
blød drift ved hjælp af præcisionslejer
camlock spindel næse D 1-4", spindel boring 38 mm
justerbare koniske lejer
præcision af koncentriskitet spindel næse < 0,015 mm
forenklet hastighedsændring...
...ENDURO er den nye koniske gearkasse lavet af støbejern. 3 størrelser. Kapacitet op til 600Nm. LAVET I ITALIEN.
Monolitisk hus, konisktandhjul i mellemfase, max 600Nm.
Som præcisionsproducent af konisktandhjul og koniske gear med eget engineering og særlige slibeteknologier trækker vi på en erfaring på over 65 år.
Individuelle løsninger er standard hos os. Og i stedet for kompetence inden for delområder, såsom ren udvikling, tilbyder vi omfattende knowhow inden for alle relevante områder. Fra kravspecifikation og den første skitse til produktion af 0-serien...
... Zahnradfabrik med ca. 20 medarbejdere på 1000 m² tandede emner som tandhjul, tandkoblinger og drivaksler af enhver art. I de seneste år er der blevet foretaget betydelige investeringer i maskinparken, derfor har Kautz Zahnradfabrik i dag en meget moderne maskinpark.
Tandhjul, geardele, tandning, kileaksler, fræsning, riller
Tandhjul op til ø 1000, aksler op til ø 600 x 2100mm eller ø 168 x 6000mm...
Virksomheden BILLARD ENGRENAGES har specialiseret sig i cylindrisk, konisk-ret og spiro-konisk gear i over 60 år. Vi tilpasser vores ekspertise til dine behov, hvad enten det drejer sig om fuld bearbejdning eller en operation med tandbearbejdning eller tandslibning på tandhjul eller tandkrone. Tandbearbejdning og tandslibning af cylindrisk eller skrueformet tand op til 600 mm i diameter. Konisk...
KTR FRANCE SARL er specialiseret i fremstilling af elastiske koblinger, med konisktandhjul, stive, uden spil og magnetiske. Virksomheden har et stort udvalg af begrænsere, momentmålere og hydrauliske komponenter. KTR FRANCE SARL tilbyder færdigbearbejdede, rillede materialer på lager. Udover sine utallige standarder udvikler KTR i dag årligt over 20.000 nyheder og varianter. For at opretholde...
Siden 1958 har vi bygget og bearbejdet: gear (cylindrisk, konisk, skrueformet, til kæderuller og stille), hjul, tandhjul, aksler, tandstænger. Vi udfører også: brokering, riller, spor til nøgle. Prøveproduktion og små serier, også efter prøve (hvis tegningen ikke er tilgængelig).