Italien, Salò
...Strategier til at definere 'brand awareness' (omdømme) og 'brand identity' (identitet og genkendelighed) på alle web- og traditionelle kanaler.
Italien, Bovolone
... kunder banebrydende løsninger. SERVICES Tilpasset til dit brand. Udnyt os til hurtigt at lancere dit brand ved at tilpasse kvalitetsprodukter med dit unikke mærke. En hurtig og effektiv vej til at opbygge din identitet på markedet. FLEKSIBLE LØSNINGER Vi er udstyret til at håndtere produktionspartier i forskellige størrelser, og sikrer et bredt udvalg af emballagemuligheder for at imødekomme...
Italien, Sommariva Del Bosco
...formået at bevæge sig som en hovedaktør i konteksten af globaliseringen af industrien, samtidig med at den har bevaret sin identitet, sit mærke og sin operationelle autonomi. I.M.S. produktlinje inkluderer mere end 20.000 koder, og udover et bredt udvalg af standard værktøjsholdere er vi i stand til at fremstille specialdesignede artikler. De høje kvalitets- og innovationsstandarder for vores...
...i provinsen Mantova. En kafferisteri med det formål at lade folk opdage og lære at smage på god håndlavet kaffe. Det første skridt i opbygningen af virksomhedens image var skabelsen af navnet Sorbìr, et mærke med identitet fra Mantova.
... markedet og kunderne, er et logo, et mærke og en stil, der skal skille sig ud fra mængden og ramme målet. Vores kunder kan ikke og må ikke tage risikoen for at være de "én blandt mange" i mængden; de skal være tilfredse, de skal være genkendelige, og deres fodaftryk skal efterlade et indtryk! B&J ved, hvordan man kan transformere jeres virksomhedsbillede, og vi tilbyder grafiske tjenester og produkter, der kan gøre en forskel!
...Grafisk Webdesign: reklamegrafik, webdesign, multimediedesign, integreret kommunikation, 2D/3D-tegning, fotorealistiske rendering, emballagedesign. Grafiske, reklame- og webdesigntjenester henvender sig til alle de personer - professionelle, virksomheder, offentlige og private institutioner - der ønsker at skabe eller ændre deres reklame- eller virksomhedsimage, for eksempel ved at lave et nyt logo eller et nyt mærke. Eller de ønsker at give virksomhedens visuelle identitet et redesign eller skabe en ny hjemmeside.
Italien, Udine
... brand. Den omfatter navnet, logoet, alle verbale, visuelle og følelsesmæssige aspekter, der skaber personligheden. På den måde formes karakteren og stilen, som gør, at et mærke eller en virksomhed straks genkendes. Portfolio designer og kommunikerer identiteten ved at bruge alle de nødvendige værktøjer til synlighed og effektivitet af budskabet. Vi lægger kompetence og erfaring, passion og fokus i hvert arbejde for at tilbyde kunden den bedste løsning og ofte noget ekstra. En, to, tre eller et team af professionelle klar til at gribe ind.
Populære lande for dette søgeord