Holland, Roermond
Vi søger distributører/partnere, der kan bygge bro mellem vores metoder og de krævende markeder med vores særlige, grønne REINASAN-teknologi. Overfladen bliver forsynet med en beskyttelseslag, så vedhæftning forhindres. Dette gør det muligt at fjerne en plet eller forurening nemt, uden at der skal anvendes høj vandtryk eller tunge kemikalier eller maskiner. Garanteret effektiv i op til 10 år og ...
Holland, Hoofddorp
... undersøger vi, hvad dine relationer holder af, og matcher deres interesser med begivenheder. Dette skaber et komplekst netværk af mennesker og interesser. Vi kan derfor invitere relationer skræddersyet. Styrken ved Event Matching ligger ikke i gaven i sig selv, men i de værdifulde og tilgængelige kontaktpunkter, som det genererer.
Holland, Amsterdam
INDG hjælper globale brands med at få deres kunder til at handle ved at engagere dem online. For kunder som Philips, Vodafone, Orange og Quick-Step leverer vi differentierede online oplevelser efter behov og sikrer, at de effektivt skalerer på tværs af alle kontaktpunkter. Dette opnås ved at kombinere prisvindende kreative designs og 3D produktvisualiseringer med de standard byggesten fra vores Product Experience (PEX™) platform. Som sådan driver vores løsninger fundamentalt online konvertering og brandværdi, samtidig med at de sparer driftsomkostninger på marketing og support.
Holland, Ijsselstein
... sendt intake tilbage, modtager du de første planer. Disse er et udkast og vil blive tilpasset for at sikre, at de er realistiske. Hvis planen er realistisk, går vi i gang. Hver uge har vi et kontaktpunkt for at evaluere den forgangne uge og se, hvor der eventuelt skal laves justeringer i planerne. Hver måned ændres træningsprincippet, så kroppen konstant bliver stimuleret på vejen mod at nå målet. Gennemsnitlige forløb for online coaching er 3 måneder, 6 måneder eller 1 år. Kontaktpunkter kan være telefonisk, via e-mail, WhatsApp eller Skype. For mere information: www.frankdenblankenpt.nl...
Holland, Den Haag
... mange kontaktpunkter som muligt med kunden og er derfor åbent tolv måneder om året. Silvia Bakker, galleriejer: “Jeg vil være et tilgængeligt og imødekommende galleri, hvor kunden føler sig velkommen. På længere sigt ønsker jeg at opbygge et tillidsforhold til kunstelskeren. Jeg synes, det er vigtigt, at jeg kan fortælle om mine kunstnere, og det gør jeg også gerne!”...
Populære lande for dette søgeord