• europages
  • >
  • VIRKSOMHEDER - LEVERANDØRER - UDBYDERE
  • >
  • selvstændig

Resultater for

Selvstændig - Tjenesteudbyder - Danmark

DanmarkTjenesteudbyder
  1. BRANDPARTNER V/NICOLAI SØRENSEN

    Danmark

    Jeg tilbyder professionelle hjemmesider designet i Wordpress. Mine hjemmeside priser afhænger af størrelsen på hjemmesiden, men ligger som regel mellem 8.000 kr. til 25.000 kr. På min hjemmeside kan du læse mere omkring fremgangsmåden, og hvordan jeg prissætter individuelle projekter. Ud over design af hjemmesider som webdesigner, arbejder jeg selvstændigt som online marketing konsulent. Jeg har arbejdet med online markedsføring siden 2011, og har bl.a. haft eget online marketing bureau i 2016-2017. Jeg er knivskarp til søgemaskineoptimering og betalt annoncering på Google og Facebook.

  2. NORH ENTREPRISE APS

    Danmark

    Vi vejleder, realiserer og udfører dit drømme projekt. Vores hold består af bland andet malere, elektrikere & låsesmede. Sammen med dig eller selvstændigt sørger vi for det projekt som du ønsker.Vi er i grund og bund et elektrikerfirma. Vi har dog et team af forskellige håndværkere bag vores ryg. Derfor kan vi mere så som at realisere, vejlede og udfører dit drømme projekt. Norh entreprise er som sagt og ment et team som består af rådgiver indenfor forskellige byggetekniske og forskellige håndværkernæssige område.

  3. CIPE:CARE

    Danmark

    Kender du det? Bilen er gået i stykker, og du står og skal til et vigtigt kundemøde. Eller også har du lovet børnene en shoppetur til Odense, men du orker ikke besværet med at skulle tage toget eller bussen, da det vil tage dobbelt så lang tid som ellers. Men bare rolig. Der er nemlig hjælp at hente. Hos CiPe: Care udlejer vi biler til ethvert formål. Det betyder, at du ved at leje en bil hos os kan komme kørende til kundemødet med stil. Eller du kan leje en fin lille mikrobil til shoppeturen, så du også let kan få parkeret bilen. Står du overfor at skulle flytte fra Langeskov til Nyborg, så klarer vi også flyttebilen for dig. På den måde kræver din flytning ikke en masse ture frem og tilbage. Du kan nemlig i stedet have det hele med i én omgang. Hos CiPe: Care samarbejder vi med one2move. Det betyder, at du altid får biludlejning til gode priser. På den måde kan du let komme derhen, hvor du skal. One2move er en landsdækkende biludlejningsservice, som består af selvstændige biludlejninger, og de har mere end 20 års erfaring. Så du kan trygt leje en bil gennem os og one2move.

  4. ROSENDAHLS BEGRAVELSESFORRETNING APS

    Danmark

    Hvordan er den første samtale med en bedemand? Den første samtale med en bedemand finder enten sted hos jer i hjemmet, eller i et af vores samtalekontorer. Ved den første samtale, svarer I på en række spørgsmål om for eksempel ønsker til kiste, urne og blomster. Vi kommer også ind på hvilket tøj afdøde skal iklædes, og hvornår I gerne vil have en højtidelighed. Er der tale om en borgerlig eller kirkelig bisættelse eller begravelse? Uanset hvad, kan man blive sat ned på alle kirkegårde i hele landet. Skal afdødes aske spredes over havet, eller skal den sættes ned i et helt andet land? Der er så mange muligheder at en fast pris på en begravelse ikke giver mening. I får det fulde overblik over aftalen inden I skriver under på den. Hvad består en bedemands arbejde af? En bedemand er enten en selvstændig erhvervsdrivende, eller ansat af et begravelsesfirma, der sørger for at løse mange forskellige opgaver i forlængelse af et dødsfald. Det ses tydeligst ved begravelsen eller bisættelsen, men en bedemand tager også vare på en lang række praktiske og administrative opgaver i forbindelse med et dødsfald. Hvad er en bedemands opgaver? En bedemands opgaver aftales ved samtalen med de efterladte. Bedemanden sørger for at vejlede de pårørende om alle de muligheder der er, samt hvilke pligter og rettigheder de pårørende har.

  5. 3ADVOKATTILBUD.DK

    Danmark

    Har du brug for en advokat til at løse en sag i din virksomhed? Få 3 tilbud fra advokater, der gerne vil hjælpe dig med din sag. Indtast din advokatsag i formularen online på 3 minutter og få 3 konkurrencedygtige tilbud i løbet af 24 timer. Det er fuldstændigt gratis og uforpligtende, og du kan spare op til 25% på advokatsalæret ved at benytte denne service. Besøg www.3advokattilbud.dk allerede i dag! Vær konkret og få et bedre tilbud. Beskriv så præcist som muligt, hvorfor du ønsker advokatservice. Du skal dog ikke skrive personfølsomme oplysninger som navne, adresser og den slags. Din sag sendes derefter til alle de advokatkontorer og små selvstændige advokater, vi samarbejder med og maksimalt tre advokater får lov at kontakte dig med henblik på yderligere informationer eller for at komme med et tilbud. Det er aldeles gratis og uforpligtende at indtaste en opgave og du behøver ikke at acceptere nogen af tilbuddene, hvis de ikke er som du ønsker. Internettet har forøget konkurrencen på feltet og dermed sænket timeprisen på advokatassistance. Det skyldes, at services som 3advokattilbud.dk har gjort det hurtigt at indhente et gratis og uforpligtende tilbud på sager fra 3 forskellige advokater samtidig.

Office Building Outline icon
En side til din virksomhed
Kan du se dette? Også dine potentielle kunder Tilmeld dig nu for at blive synlig på europages.
  1. RIGHT PEOPLE GROUP APS

    Danmark

    Right People Group er et freelance konsulenthus, der er specialiseret i at levere IT-specialister målrettet vores kunders behov. Vi gør en dyd ud af at gå bredt ud i freelance markedet, så vi finder det allerbedste match til den konkrete opgave. Da vi arbejder med selvstændige konsulenter, kan vi levere præcis det kompetencesæt og erfaringsniveau, som der er behov for til din opgave. Uanset om det er en senior IT-projektleder, en CRM-specialist, en softwaretester eller noget helt fjerde, I søger. Som kunde har man altid én konsulentchef, der er ansvarlig for hele rekrutteringsprocessen. Det betyder, at information ikke går tabt i overleveringer og at vi kan levere mere effektivt og i højere kvalitet. Det er altid helt uforligtende at få vores bud på den mest egnede kandidat til en given opgave. Vi sender en CV'er og timepriser kvit og frit og I betaler kun, kun hvis du vælger at hyre en af de præsenterede konsulenter. Right People Group er grundlagt i Danmark i 2007, men er nu et internationalt konsulenthus, der om nødvendigt også rekrutterer på tværs af landegrænser.

  2. BOSTEDET VENDELBO

    Danmark

    Bostedet Vendelbo er et socialpsykiatrisk bosted i Nordjylland, som henvender sig til voksne med psykiske lidelser. Her behandles og udvikles patienternes lidelser, gennem behandling og nærvær. Stedet har stor erfaring med at behandle personer med bl.a. boderline og skizofreni, samt mange andre psykiske lidelser. Bostedet er beliggende i naturskønne omgivelser, på en gennemrestaurerede firelængede gård, som kan huse op til 10 beboere. Alle beboerværelser er indrettet med eget bad og toilet, samt adgang til fællesarealer både ude og inde, hvor der ligeledes er mulighed for mange forskellige aktiviteter. Bostedets mål er først og fremmest at støtte og hjælpe beboerne til en bedre tilværelse, og komme videre til en stabil og lykkelig hverdag. Stedets personale tilstræber at udvikle nye og mere hensigtsmæssige samværsformer, således den enkelte beboers ressourcer benyttes, og selvstændig udvikles. Bostedet Vendelbo overbevisningen er at behandlingen skal tage udgangspunkt i det humanistisk menneskesyn og at hvert enkelt menneske er unikt, har drømme og ønsker for sit eget liv. Bostedets personale tilstræber sig for at skabe rammer, hvor den enkeltes muligheder og rettigheder sikres og giver plads til selvoplevelse, selvindsigt og ikke mindst plads til udvikling.

  3. BEDEMAND THUESEN

    Danmark

    Bedemand Erik Thuesen er klar til at bistå med hjælp, når døden indtræffer. Det er så vigtigt at få sagt ordentlig farvel og træffe de rigtige beslutninger om den afsked der skal være for afdøde, samt hvilken form for begravelses- eller bisættelsesceremoni der ønskes. Bedemand Erik Thuesen har hjemsted i Aulum, og har fungeret som selvstændigt begravelsesfirma siden 2015, hvor jeg blev uddannet som eksamineret bedemand. Siden da har jeg hjulpet mere end 400 familier, der har mistet. Vi indleder de fleste opgaver med at aftale et møde med de pårørende i deres eget hjem, når et dødsfald har fundet sted. Efter en detaljeret samtale om begravelsen eller bisættelsen, baseret på afdødes og de pårørendes ønsker, aftaler vi hvilke opgaver vi som bedemandsfirma skal tage os af, og hvilken rolle de pårørende selv ønsker at tage i forbindelse med højtideligheden. Vort vigtigste fokus er at møde familien i deres sorg, og bidrage med vores erfaring og hjælp i den svære tid. Som begravelsesfirma dækker vi hele Midtjylland, herunder Aulum, Vildbjerg, Ikast, Hammerum, Herning, Sunds, Hodsager, Feldborg, Holstebro, Silkeborg og opland. Vi bistår altid gerne med rådgivning i forbindelse med dødsfald. Hvis der opstår tvivl om noget i denne forbindelse, både før og efter, så ring og spørg. Man er også velkommen til at lave en aftale med bedemand Erik Thuesen om en samtale forud for de beslutninger, man måtte ønske at nedfælde i ”Min sidste vilje”.

  4. TELLUS IT - VISMA BUSINESS

    Danmark

    Med Visma Business får du et skræddersyet virksomhedssystem, som sætter turbo på dine arbejdsprocesser. Systemet har høj brugervenlighed, der gør, at det er nemt for alle medarbejdere at bruge. Det er en overskuelig applikation med en række stærke selvstændige moduler, der er fuldt integrerede med hinanden. Hovedmodulerne er regnskab, logistik/produktion, projektstyring og CRM. Du sikrer markante forbedringer på alle parametre. Blandt andet vil du opnå - Hurtigere og mere fleksibel levering - Overholdelse af leveringstider - Fleksibilitet i logistikken - Dynamisk lagerstyring - øget lageromsætning - Flow, frihed og overblik i ordrestyringen - Nu og hér overblik over økonomiske nøgletal Vores erfaring, uddannelse og professionelle tilgang til dig og din virksomhed, sikrer dig en standardiseret opsætning af Visma Business. Vi sikrer, at produktet er skræddersyet jeres branche og jeres behov, samt at fremadrettede tilpasninger kan foretages enkelt og uden ekstraomkostninger. Du opnår markedets bedste overblik og hurtigste return on investment. Ring allerede til os nu på tlf. 70233009 for at høre mere eller besøg vores hjemmeside.

  5. WEBFINANCE

    Danmark

    Du skal have tid til din forretning - så lad WebFinance passe på dit regnskab. Med WebFinance får du et brugervenligt regnskabsprogram, der er særligt udviklet til små og mellemstore virksomheder samt revisorer. Så uanset om du er selvstændig, håndværker, frisør eller mindre virksomhed, der ønsker frihed og fokus på din forretning, så kan Webfinance tilpasses dine behov. Siden 1989 har WebFinance udviklet branchens bedste regnskabsprogram i tæt samarbejde med virksomheder og revisorer. Vi gør det nemt at holde styr på bogføring og faktureringen uden store dyre regninger og vi har naturligvis gratis support.

  1. ENGEL & FREITAG

    Danmark

    På Callisensvej i Hellerup ligger der et entreprenørfirma, der i mange år har hjulpet både private, offentlige instanser og selvstændige erhvervsdrivende med alle former for byggeri og renovering af ejendomme og garager. Mange af deres kunder får de fordi de kan tilbyde totalentrepriserne billigt, og fordi de ikke går på kompromis med kvaliteten i det udførte arbejde. Når de har afgivet et tilbud til en kunde, så er det som regel gældende i otte dage, og i den periode ligger det helt fast. Det betyder at såfremt kunden inden for den 8 dages frist accepterer tilbudet, så går håndværkerne i gang, og prisen kan ikke ændre sig efterfølgende. Flere af kunderne har forklaret at det er helt nyt for dem, at prisen ligger så fast, men det har vi valgt at gøre hos Engel & Freitag fordi det er vigtigt for os at kunderne ved hvad de kan forvente af os, uanset om der så både er murerarbejde, tømrerarbejde, malerarbejde og VVS involveret i processen frem mod målet, om at sikre kunden den bedst mulige ejendom.

  2. BS SLAMSUGNING APS

    Danmark

    BS Slamsugning er grundlagt af Benjamin Pless og Christian Søder, der begge har en lang karriere bag sig, som selvstændige. Det er deres ønske og ambition altid at have et sundt foretagende, deres kunder får gavn af. Med fokus på altid at levere deres bedste service, kan de bedst muligt sikre glade kunder, der igen vil kontakte dem, hvis de får brug for deres hjælp. Slamsugning ApS kører ud på hele Sjælland - og de hjælper såvel private boligejere som virksomheder eller kommuner, der skal bruge professionel hjælp til slamsugning, service af kloakken eller TV-inspektion. Lige meget om du som boligejer eller stor virksomhed er udfordret af en tilstoppet kloak, brønd eller fedtudskiller, er de klar til at sende en slamsuger, der kan afhjælpe problemet - nemt, hurtigt og altid inden for den aftalte tid. Også ved akut behov for en slamsuger, kan du altid kontakte dem. De kører straks ud - når som helst. Besøg hjemmesiden på https: //bs-slamsugning.dk og læs mere om deres service eller kontakt dem direkte for hjælp med det samme.

  1. ALL-OFFICE

    Danmark

    All-Office kan afhjælpe mange af de bekymringer selvstændige erhvervsdrivende slås med i hverdagen. Mange mindre virksomheder har et hyr med at få deres IT til at fungere optimalt, og er samtidig meget afhængige af at det virker og ikke går ned i tide og utide. All-Office tilbyder jer en løsning, hvor vi gør det vi er bedst til - nemlig at sørge for jeres IT systemer fungerer, og afhjælper hurtigt hvis der er noget der pludselig går i sort. På den måde får I frigivet tid, så I kan gøre det I er bedst til - nemlig passe jeres forretning og jeres kunder. Mange af vores kunder har efterfølgende fortalt os at de rent faktisk tjener penge på vores samarbejde, da de kan nå at sende og behandle langt flere tilbud og klienter, end når de også skal rode med deres IT-systemer. Vi har på mange opfordringer åbnet en ny sektion i All-Office, der tilbyder kunder en abonnementsordning, så vi løbende overvårger virksomhedens systemer, og samtidig stiller et antal timer til rådighed hver måned. Det kan f.eks. være 5 timer.

  2. GARNÆS BOGHOLDERI & REGNSKAB IVS

    Danmark

    Økonomisk overblik er essentielt i en virksomhed, stor som lille. Har du/Din virksomhed behov for assistance til det daglige bogholderi? Så står Garnæs klar til at hjælpe. Garnæs Bogholderi & Regnskab drives af Henriette Garnæs, der yder professionel bogføring og økonomistyring i Kolding og resten af landet. Professionelt har Henriette Garnæs arbejdet med regnskab og økonomi stort set hele livet, og har bla. en uddannelse i økonomi og ressourcestyring, samt i HD i regnskab og økonomistyring. Før Henriette blev selvstændig var hun Senior Financial Controller og Senior Business Consultant hos DONG. Varierende job og mangeårig erfaring har givet Henriette kompetencerne til at arbejde med programmer som E-conomic, NAV, Excel og mange flere. Lige meget hvilket system du bruger sammensætter Garnæs et tilbud, der passer din virksomheds ønsker og behov. Garnæs Bogholderi & Regnskab varetager bl.a. debitorstyring, lønstyring, controlling og udarbejdelse af regnskaber og budgetter. Der faktureres én gang om måneden og prisen udregnes pr. påbegyndte time a 425 kr. stykket. Er der tale om større opgaver af længere varighed skæres der 10% af prisen. Når du har behov for bogføring og regnskabsassistance i Kolding eller resten af Danmark, håber vi, at du vil betænke Garnæs Bogholderi & Regnskab.