• europages
  • >
  • VIRKSOMHEDER - LEVERANDØRER - UDBYDERE
  • >
  • lagerstyring

Resultater for

Lagerstyring - Danmark

Danmark
  1. DAN HILL PLAST A/S

    Danmark

    dan hill plast a/s er specialiseret i fremstilling af plast ved rotationsstøbning i vores egen in-house plastproduktion. Plastfabrikken har gennem det sidste halve århundrede produceret kvalitets plastemner og plastkomponenter til alle brancher. Du kan selv levere tegninger, eller vi kan tegne plastemnet i Solidworks. Som plastproducent har vi stor erfaring med design, konstruktion, produktion og lagerstyring af alle former for plastprodukter og kan bidrage med rådgivning og sparring i forbindelse med udvikling af nye emner.

  2. ROYKON

    Danmark

    Roykon fra Fredericia er B2B leverandør inden for fittings, og har tidligere gået under navnet Fittings Specialisten. Firmaet er startet tilbage i 1994 af Finn Roy. Roykon er år efter år blevet større og har udvidet sit sortiment, så alle kunders behov kan imødekommes. I dag er Roykon blandt landets absolut førende fittings leverandører, og en svensk division er ligeledes oprettet på roykon.se. Målet er at lave fejlfrie leverancer til kunderne, og alt bearbejdning af ordrer foregår via smart lagerstyring og robotter. Der bliver pakket mere end 2.000 ordrelinier hver dag, og ordrerobotten er med til at sikre maksimal effektivitet. Idégrundlaget omkring Roykon bygger på fleksibilitet og en meget enkel struktur, således at der lynhurtigt kan tilpasses sig ændringer i markedet ift. tiltag og nye produkter og/eller krav fra kunderne.

  3. AMERO APS

    Danmark

    Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige POS-løsninger baseret på FlexPOS kassesoftware til en bred vifte af brancher i Danmark. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner. POS-løsninger fra Amero gør det nemt og hurtigt at betjene kunder, tage imod betaling, håndtere gæster og optimere lagerstyring. Vores kunder sparer tid med automatisk integration til både regnskabsprogram og webshop. Vi er en vækstvirksomhed, der ønsker at fortsætte væksten ved at skabe succes sammen - i Amero, med vores kunder og vores samarbejdspartnere - samt levere kundeservice i særklasse. Vi har fire værdier, som er tydelige pejlemærker for os i hverdagen. Vi agere rsom ét team, for det er som ét team, at vi lykkes og gør en forskel. Vi gør det, vi siger, så vi holder ord og overholder aftaler. Vi er dedikeret til fingerspidserne, hvor vi er nysgerrig på at løfte vores løsninger, og vi kører først, når vores løsninger virker. Vi har en klar mission om at give branchens bedste support, hvor vi tager telefonen inden for 10 sekunder, så vores kunder kan fokusere på deres egen forretning og ikke skal bekymre sig om, om deres kassesystem nu fungerer. Vi stræber efter at vores kassesystem er så brugervenligt som muligt, så kunderne nemt kan anvende det og ikke skal bruge lang tid på at læres op. Det giver værdi til kunderne i hverdagen, så de kan fokusere på at drive deres forretning.

  4. TELLUS IT - VISMA BUSINESS

    Danmark

    Med Visma Business får du et skræddersyet virksomhedssystem, som sætter turbo på dine arbejdsprocesser. Systemet har høj brugervenlighed, der gør, at det er nemt for alle medarbejdere at bruge. Det er en overskuelig applikation med en række stærke selvstændige moduler, der er fuldt integrerede med hinanden. Hovedmodulerne er regnskab, logistik/produktion, projektstyring og CRM. Du sikrer markante forbedringer på alle parametre. Blandt andet vil du opnå - Hurtigere og mere fleksibel levering - Overholdelse af leveringstider - Fleksibilitet i logistikken - Dynamisk lagerstyring - øget lageromsætning - Flow, frihed og overblik i ordrestyringen - Nu og hér overblik over økonomiske nøgletal Vores erfaring, uddannelse og professionelle tilgang til dig og din virksomhed, sikrer dig en standardiseret opsætning af Visma Business. Vi sikrer, at produktet er skræddersyet jeres branche og jeres behov, samt at fremadrettede tilpasninger kan foretages enkelt og uden ekstraomkostninger. Du opnår markedets bedste overblik og hurtigste return on investment. Ring allerede til os nu på tlf. 70233009 for at høre mere eller besøg vores hjemmeside.

  5. ADMIND A/S

    Danmark

    ADMIND A/S er et finanssystem der tilbyder virksomheder en række løsninger inden for bogføring, kassesystem, online booking system, webshop, og automatisk lager optælling. ADMIND udbyder en række relevante programmer efter virksomhedens behov. ADMIND tilbyder hele kasse delen, samt lagerstyringen og bogføringen automatiseres. Det gør det lidt for virksomhederne at bevare fokus på deres kunder. ADMIND tilbyder en rækker forskelige Programmer: Regnskabsprogrammet ADMIND- Office, som er et let tilgængeligt økonomisystem Regnskabsprogrammet er designet i et åbent IDE miljø. Det vil sige systemet kommer med administrative funktioner som; et finansmodul, et salgsmodul og et købsmodul. ADMIND A/S skræddersyer disse løsninger til virksomhederne. AMIND CARE- er en komplet løsning til frisører/salon branchen. Her tilbyder ADMIND A/S mere end "bare" et online booking system. ADMIND CARE, er langt mere end dette, Det er et all in one program der også giver virksomheden adgang til et automatiseret lager, samt personalestyring.

Office Building Outline icon
En side til din virksomhed
Kan du se dette? Også dine potentielle kunder Tilmeld dig nu for at blive synlig på europages.
  1. CARNITECH A/S

    Danmark

    Procesudstyr til fødevareindustrien siden 1981 Carnitech er en af verdens førende leverandører af procesudstyr til fødevareindustrien, og har i næsten 30 år udviklet og leveret avancerede nøglefærdige anlæg og har stor erfaring og ekspertise indenfor konkurrencedygtig forarbejdning af fødevarer. Carnitech kan tilbyde gennemtestede løsninger og dybdegående kendskab til forarbejdningsprocesserne. Carnitechs tilbyder udstyr til slagterier, hvor udstyret anvendes indenfor kødforarbejdning, videreforædling samt håndtering og lagerstyring, og desuden til fiske- og skaldyrsindustrien, såvel ombord på trawlere som på landfabrikker. Carnitech tilbyder et bredt og varieret program af transportører, standardlifte og svinglifte, specielt designet til kundernes krav og ønsker. Alle lifte og transportører fremstilles med henblik på tidens krav om effektivitet, fleksibilitet, hygiejne, ergonomi og ikke mindst sikkerhed. Herudover tilbyder Carnitech højkvalitetsservice worldwide.