• europages
  • >
  • VIRKSOMHEDER - LEVERANDØRER - UDBYDERE
  • >
  • funktion

Resultater for

Funktion

DanmarkKoebenhavn Og Frederiksberg Kommuner
  1. TABSURVEY

    Danmark

    Real-time overvågning af kundetilfredsheden Brug vores survey app til iPad til at lave en kundetilfredshedsundersøgelse med Designet til iPad’en Tabsurvey startede ikke med at lave linkundersøgelser til e-mails og webbrug for siden at hoppe med på tabletbølgen. Vores software blev skabt til iPad’en fra starten, og det skulle vores intuitive platform også gerne bevidne. Funktioner til alle behov Om du ejer en lille café, og er nysgerrig efter dine kunders oplevelse, eller om du arbejder med CEM i en større kæde, så er vi ret sikre på, at vi har noget, der matcher dine behov. Spørgeskema skabelon Mere end 10 års erfaring i spørgeskemabranchen har lært os en ting eller to om spørgeskemaer. Vi er derfor overbeviste om at uanset hvilket problem, du gerne vil løse, så har vi en skabelon til det. Ufattelig enkelt at bruge Med tabsurvey er der ikke brug for at ringe til IT-afdelingen. På grund af den måde vi har designet værktøjet, vil du være i gang indenfor et par minutter! Dedikeret e-mail support Hvis du har spørgsmål, eller har brug for hjælp til at løse et problem, så vær helt rolig. Vores support team sidder klar til at hjælpe dig. Data gemt i skyen Vi ved at datasikkerhed er vigtig for dig. Derfor bruger vi en af verdens førende hosting partnere til at sikre, at der bliver passet godt på dine data.

  2. WAITLY

    Danmark

    Waity er et system, der kan håndtere ventelister. Vores system bruges af andelsboligforeninger. Systemet gør det nemmere for bestyrelsen i andelsboligforeningen at håndtere ventelister. En digital venteliste sparer en masse tid, og sikrer, at GDPR bliver overholdt. Det er en nem og overskuelig måde, at håndtere ventelister på. Vi håndterer både interne og eksterne ventelister, ventelister til kælderrum, relationsventelister og hvad vores foreninger ellers skulle efterspørge af ventelister. Til de boligsøgende tilbyder vi en platform, med et nemt overblik over ventelister til andelsboligforeninger. Som boligsøgende kan du altid se din placering på ventelisten, hvilket skaber mere transparens, og gør boligsøgningen nemmere. Du får samtidig et samlet overblik over alle dine opskrivninger ét sted. Vi er 100% dansk ejet og drevet af de to founders, Tim og Morten, som har baggrund i henholdsvis udvikling og management consulting. Dertil er vi et lille team bestående af udviklere og kommunikationsansatte, der sammen arbejder på at tilbyde de bedste løsninger på begge sider af andelsboligmarkedet. Vi er i tæt dialog med markedet og udvikler funktioner med inputs fra foreninger og administrationshuse. Waitly bruges lige nu af andelsboligforeninger, men vi kan håndtere ventelister til andre områder - det kunne være kolonihaver, lejebolig, bådpladser mm.

  3. MINEJENDOM

    Danmark

    MinEjendom er en scoial app, der hjælper andelsboligforeninger og ejerforening med at håndtere beboerkommunikation, ejendomsvedligehold, ventelister og meget mere. MinEjendom har over 1000 boligforeninger, der bruger platformen i det daglige til at styre deres ejendom. I MinEjendom får man følgende funktioner: - Lav opslag på ejendommens opslagstavle - Læg boligforeningens vigtigste dokumenter op i dokumentarkivet - Få notifikationer når der er noget, man som beboer skal tage stilling til - Styr ejendommens vedligehold på en simpel måde, der til at forstå, selv uden viden inden for byggeteknik - Opret begivenheder når der f.eks. er fælles arbejdsdag i boligforeningen - Hold styr på ejendommens vigtigste kontakter - Få overblik over ejendommens beboere i en beboeroversigt - Administrer andelsboligforeningens ventelister med et brugervenligt og automatisk ventelistesystem Alle de nævnte funktioner er en del af gratis versionen MinEjendom Free. Derudover kan man tilkøbe sig til ekstra funktioner og ydelser med MinEjendom Plus. MinEjendom gør op med skiftende bestyrelser, dårlig kommunikation og fysiske mapper, der bliver væk. MinEjendom er din boligforenings bedste ven.

  4. BA SERVICE

    Danmark

    Vi er specialister indenfor servicering af hoteller og restauranter, hvor vi bistår med personale på fast såvel som på vikarbasis. Vi tilbyder her professionelle og loyale medarbejdere lige fra kokke, køkkenassistenter, opvaskere, tjenere, receptionister, bellboys, rengøringsfolk, viceværter og sågar håndværkere. Vores 275 dygtige kollegaer hjælper her med at varetage forretningskristiske funktioner i over 87 steder i København og Århus. Har du brug for ekstra eller akut personale, uanset om du skal bruge 100 medarbejdere eller blot en enkel, om det er til dag eller nat, står vi klar vi med en løsning. Vi har branchens mest fleksible ordninger, hvor vi kan hjælpe dit sted med dag til dag. Vores 250 medarbejdere i kartoteket er altid i stand til at rykke ud på kort varsel. Vi har en 24 timers servicetelefon/mail, hvis ud har brug for hjælp. Med os som din samarbejdspartner, hvad en du skal bruge, kan du regne med en fleksibel, effektiv og hurtig service. Vi har endvidere specialister inden for rengøring med antibakterielt systemer. Disse systemer er dokumenteret mere effektivt end både almindelige rengøringsmidler og sprit, også over for bakterier og vira såsom fx Corona.