• europages
  • >
  • VIRKSOMHEDER - LEVERANDØRER - UDBYDERE
  • >
  • automatiseret løsning

Resultater for

Automatiseret løsning - Danmark

Danmark
  1. ACUBIZ A/S

    Danmark

    Vil din virksomhed lette arbejdsbyrden i forbindelse med Expense Management? Så er Acubiz løsningen. Acubiz er en dansk virksomhed med en international kundeskare, der har det mål at tilbyde en samlet løsning inden for rejseafregning for virksomheder. Vi har 2 løsninger, Acubiz EMS, der står for Expense Management Service, og Acubiz Express, der er udtænkt til henholdsvis mellemstore/store virksomheder og mindre virksomheder, der gerne vil have overblik over deres økonomi. Acubiz’ produkter er digitale og samler alt i skyen, så du får en papirløs ordning - vores bilagsløsninger er altså både mere effektive, sikre og miljørigtige. Mere end 700 virksomheder i hele verden bruger vores programmer. Vi servicerer blandt andet Saxobank, Slagelse Kommune og Kammeradvokaten, vil du også prøve vores produkter? Vores mest populære produkt, Acubiz EMS simplificerer, automatiserer og samler alt inden for rejseafregning og håndtering af bilag, fx kørselsregnskab og timeregistrering.

  2. TEA SOLUTIONS

    Danmark

    Tea Solutions er et webbureau, der bygger digitale løsninger til virksomheder i alle størrelser inden for alle brancher. Vi beskæftiger os primært med at bygge websites og e-handel i Umbraco CMS. Dette har vi gjort siden virksomheden blev startet i 2007. Siden begyndelsen har vi hjulpet mere end 200 virksomhed med at få succes med deres webløsning. Vi besidder derfor en masse værdifuld erfaring, som vi også tager med ind i projektet for alle vores nye kunder. Hos os er du ikke bare en ”kunde”, men en samarbejdspartner. Vores målsætning er altid at skabe målbare resultater for dig og din virksomhed. Det gør vi ved at bygge webløsninger der gør det væsentlig lettere for dig at drive din virksomhed. Det kan være simple tiltag som et nyt website der er nemt at vedligeholde, men kan i lige så høj grad, være kompliceret integrationer der automatisere manuelle processor. Vi hjælper også virksomheder med at markedsføre deres produkter eller ydelser. Dette sker typisk efter at vi har færdiggjort din webløsning, så den teknisk er fuldstændig i orden. Herefter kan vi hjælpe med at lave målrettet SEO-optimering og annoncering, så din virksomhed får de rigtige potentielle kunder ind på jeres website eller e-handelsløsning og skaber mere salg. Du skal derfor kontakt Tea Solutions, hvis du er på jagt efter et dygtigt, ærligt og erfarent webbureau. Vælg os når kunderne skal vælge dig og din virksomhed. Se alle vores kundecases på vores website, eller kontakt os og lad os komme i gang.

  3. ADMIND A/S

    Danmark

    ADMIND A/S er et finanssystem der tilbyder virksomheder en række løsninger inden for bogføring, kassesystem, online booking system, webshop, og automatisk lager optælling. ADMIND udbyder en række relevante programmer efter virksomhedens behov. ADMIND tilbyder hele kasse delen, samt lagerstyringen og bogføringen automatiseres. Det gør det lidt for virksomhederne at bevare fokus på deres kunder. ADMIND tilbyder en rækker forskelige Programmer: Regnskabsprogrammet ADMIND- Office, som er et let tilgængeligt økonomisystem Regnskabsprogrammet er designet i et åbent IDE miljø. Det vil sige systemet kommer med administrative funktioner som; et finansmodul, et salgsmodul og et købsmodul. ADMIND A/S skræddersyer disse løsninger til virksomhederne. AMIND CARE- er en komplet løsning til frisører/salon branchen. Her tilbyder ADMIND A/S mere end "bare" et online booking system. ADMIND CARE, er langt mere end dette, Det er et all in one program der også giver virksomheden adgang til et automatiseret lager, samt personalestyring.

  4. EASYPRACTICE

    Danmark

    EasyPractice giver dig mulighed for at administrere og automatisere store dele af din klinik eller terapeut praksis. Vi startede som en platform til online booking, men har siden udvidet mulighederne i systemet, så du kan simplificere hele din praksis - og vi hjælper i dag mere end 25.000 klinikker verden over. Her har du muligheden for at styre det hele fra ét sted. Du kan her styre hele forløbet fra kunden bliver oprettet i dit system til at holde styr på online bookinger, bevare overblikket over patientjournaler i den indbyggede kalender, tage mod betaling fra dine kunder og give adgang til dine medarbejdere. Vi har et meget skarpt fokus på sikkerhed - derfor er alle vores løsninger også 100% i overensstemmelse med GDPR. Det er vigtigt for os, at alle har mulighed for at bruge tiden på det, de er gode til - nemlig behandling af klienter. Derfor har vi også prissat vores system, så alle kan være med. Hvis dit behov er lille, så kan du komme i gang gratis, men ellers følger prisen dit behov - det synes vi er mest fair for alle. Vi er altid klar til at vejlede dig i hvilken løsning, der er bedst for dig - men du kan også droppe snakken med os og komme direkte i gang på vores hjemmeside.

  5. TRIVISION A/S

    Danmark

    TriVision A/S producerer komplette, brugervenlige vision-systemer til producenter i fødevareindustrien. Igennem automatiseret vision-baseret emballage og fødevareinspektion sikrer TriVisions løsninger kvalitet og fødevaresikkerhed, reducerer omkostninger samt bidrager til produktionsoptimering igennem intelligent brug af inspektionsdata.