Belgien, Kalmhout
... til bilskade-reparation. Meget kompakt udførelse. Kan installeres helt digitalt. Fungerer på 230 volt. Meget nem at indstille, ingen uddannelse nødvendig. Se præsentationsvideoen for den enkle betjening. - Javac digital spot svejser er den nyeste udvikling med forskellige patenter, der gør det muligt at reparere eller udskrive både aluminium og stål karrosseridele. Gennem en genial digital styret...
Belgien, Loyers
... numre „til at åbne porten for eksempel” baseret på opkalderens identifikation - Midlertidige tilladelser (til besøgende, ferielejere, ansatte, underleverandører osv.) - 2 relæer - Konfigurerbare automatiske kontroller af relæet/relæerne (timer/dage) - 4 telefonnumre til at modtage en SMS (tilpasselig), når relæet aktiveres - „DND” Ikke forstyrr (ingen opkald eller kan ringe til et andet nummer) - FOTA - Firmwareopdatering via SMS...
Belgien, Antwerpen
Siden 1982 har Juwelen Dom specialiseret sig i smukke smykker med diamanter og perler. Drøm dig væk i deres omfattende kollektion af ringe, vedhæng, øreringe og armbånd. Er dit yndlingssmykke beskadiget? Ingen problemer, Juwelen Dom reparerer dine smykker tilbage til deres oprindelige tilstand. Hele Henri Dom-teamet står til din rådighed for at assistere dig med alle spørgsmål om dine perler.
Belgien, Brasschaat
...Telefonpermanens og kontorstøtte til SMV'er, selvstændige og frie erhverv. Et lille og personligt inbound kontaktcenter, hvor stemme og service har prydet hvert opkald siden 1987. Telefonisk modtagelse er 'ansigtet' på dit firma/praksis/organisation. Ingen kan lide at ende på en telefonsvarer eller i en ventekø. Derfor er Assets løsningen for dig, når det kommer til outsourcing af din reception. Startet i januar 1987 som det første flamske telesekretariat, ved vi som ingen andre, hvilken positiv indflydelse en venlig telefonisk modtagelse har. At ringe er derfor en Kunst!
Belgien, Gent
Hvorfor overlade kontakten med dine kunder til et kontaktcenter? Meget enkelt. Et kontaktcenter er specialist i at kontakte mennesker. At ringe til, maile og skrive til kunder er vores job, dag ud og dag ind. Vores agenter ved alt om det. De får løbende uddannelse, er opdateret på, hvad der rører sig blandt folk i dag, og ved derfor som ingen andre, hvordan man overbeviser dine kunder.