Luxembourg, Troisvierges
Retning af IT-projekter, håndtering af nødplaner, eBusiness-diagnose af virksomheden, implementering af ledelsessoftware, IT-strategisk planlægning,... AptoSite prioriterer lytning og en samarbejdsorienteret tilgang, med overbevisningen om, at enhver person kan bidrage positivt til udviklingen af en løsning. AptoSite tager hensyn til sine kunders begrænsninger og rentabilitetskrav, både i de...
Holland, Zeist
Vores service består i at håndtere administrationen, skatteindberetningerne og andre relaterede administrative opgaver for både SMV-virksomheder og private. Følgende opgaver kan vi varetage for dig: - Oprettelse og håndtering af din finansielle administration - Udarbejdelse af årsregnskaber - Forskellige skatteindberetninger - Lønadministration - Vejledning af nystartede virksomheder En...
Italien, Paderno Dugnano
... vores kunder, samtidig med at vi sikrer de højeste niveauer af kvalitet, professionalisme og kompetence. Virksomheden er udstyret til alle operationer inden for lagerhåndtering, fra modtagelse af varer til lagerstyring, håndtering af varer til plukning, forberedelse af ordrer til lastning/losning af containere, samt specifikke opgaver inden for forskellige typer emballage og pakning.
Frankrig, Grenoble
...Et støtte og tjenester tilpasset dine behov, Håndtering af alle dine opgaver. Euro Admi Assist'ce koordinerer dine projekter, udfører alle procedurer og opfølgninger inden for alle områder. Assistance - Procedurer og Administrativ Håndtering - Projektkoordinering - Arbejdsopfølgning...... Specialiseret i BTP og Håndværk...
Tyskland, Bremen
... effektive og hurtige løsninger til "Rørrensning i nærheden". Uanset om det drejer sig om en rørblokering, vandskader eller andre sanitære nødsituationer, er vores professionelle team hurtigt på stedet. Vores VVS nødservice og VVS'er nødservice er specialiseret i hurtigt at reagere i nødsituationer og tilbyde kvalitetsreparationer til overkommelige priser. Vi forstår hastigheden ved vandskader og andre sanitære problemer og garanterer en øjeblikkelig, professionel håndtering af alle opgaver.
... medarbejdere en personlig service, der tilpasser sig enhver behov og følger kunden hele vejen for at løse deres bekymringer og informere dem om de forpligtelser, der følger med deres aktivitet. I denne skatterådgivning har de erfaring med opgaver, der er så almindelige inden for dette område som: analyse af levedygtigheden af nye virksomheder, håndtering af fradrag og skattemæssige incitamenter...
...- skræddersyede skatteanalyser og simuleringer - repræsentation over for skattemyndighederne - håndtering af PIT, CIT, VAT - individuelle skattestrategier - udarbejdelse af ansøgninger, klager og indsigelser - kontrol af mulighederne for at drage fordel af skattefradrag.
Italien, Mercogliano
SafeCare24 tilbyder plejeservices til ældre i hele Italien. Virksomheden samarbejder kun med kooperativer og certificerede institutioner, der sikrer en plejeservice af høj kvalitet. SafeCare24 gør det muligt at finde plejepersonale, fysioterapeuter og sygeplejersker, der kan tage sig af ældre, uanset om de er handicappede, selvhjulpne eller ikke-selvhjulpet, også 24 timer i døgnet. Den hjemmepleje til ældre, som SafeCare24 promoverer, giver også mulighed for at finde eksperter til håndtering af bureaukratiske opgaver.
Frankrig, Poissy
... fleksibilitet i hverdagen. LN2S tager også sig af digitaliseringen af dine dokumenter. - juridisk styring. LN2S Consulting har ægte eksperter inden for selskabsret og arbejdsret. Du kan kontakte virksomheden for dine opgaver vedrørende virksomhedsetablering: registrering hos handelsretten, ved CCI, eller udarbejdelse af opdatering af vedtægter. Virksomheden kan også tage sig af udarbejdelsen af...
... matchmaking og netværk - Korttidsudlejning - Administrativ assistance og procedurer - Håndtering af daglige opgaver - Og andre særlige anmodninger Vi tilpasser os dine behov og arbejder med fuld diskretion, kontakt os. Vi ses snart.
Belgien, Namur
CLiC IT Consulting stiller sin IT-ekspertise til rådighed for selvstændige, virksomheder og private eller offentlige organisationer, der ønsker at udvikle eller forbedre deres it-ressourcer som et værktøj og en merværdi for deres kerneforretning. De opgaver, vi udfører for dig og sammen med dig: - IT-strategi En IT, der er i overensstemmelse med din forretning - IT-organisation Optimerede it-processer efter dine behov - Forandringsledelse En støtte til de nødvendige ændringer - Projektledelse Mål i henhold til dine krav - Virksomhedsarkitektur Håndtering af en passende it-ressource...
... vant til tværfagligt samarbejde og forstår at integrere de forskellige behov og krav fra de involverede parter i byggeriet målrettet, i forhold til det enkelte projekt. Kontinuitet Afhængigt af omfanget og kompleksiteten af en opgave sammensætter vi, alt efter behandlingsstatus, objektbaserede arbejdsgrupper. Vi er overbeviste om, at dette er en af forudsætningerne for kontinuitet og korrekt håndtering af en opgave fra definition til bygget virkelighed.
Din partner for integrerede helhedsløsninger til håndtering af dele i produktion og logistik. Fra design af ergonomiske processer og arbejdspladser til opgaver med lastbærere.
Storbritannien, Kings Lynn
...AMBiT har designet systemer til håndtering af de fleste typer fødevarer i mere end 25 år. Vores team af designere har en stor viden og erfaring, som de kan trække på for at løse et væld af usædvanlige, vanskelige eller tilsyneladende umulige opgaver, som vores kunder præsenterer for os. AMBiT's fødevarehåndteringssystemer er designet til at transportere dine produkter med minimal skade. Vi tager...
Grækenland, Athens
...Regnskab & Beskatning • Regnskabsopdatering, overvågning, støtte og kontrol af alle opgaver i regnskabsafdelingen samt håndtering af lønudbetalinger i virksomheder. • Beskatning af virksomheders indkomst. • Organisering af regnskabs- og handelsystemer med IT-understøttelse. • Vurdering og udnyttelse af mulighederne i regnskabs- og handelsystemer med IT-understøttelse. • Fuld støtte til...
Italien, Milano
... alsidigt og kvalificeret selskab, der er opmærksom på kundernes forventninger. OGC's personale består af kompetente medarbejdere inden for forskellige specialområder, hvilket sikrer en optimal håndtering af produktions- og forretningsprocesser med kontrol og løbende forbedringer. De tjenester, som OGC tilbyder, er: - Specialiseret svejsning - Bygning af udstyr - Bygning af anlæg - Oil & Gas anlæg - Løfteanlæg...
Spanien, Madrid
... funktioner i PlanRadar er visualisering af planer i 2D og 3D, håndtering af ordrer, opgaver, PPIs og fejl samt oprettelse af referater og rapporter, alt sammen tilgængeligt fra ét sted og fra enhver enhed. PlanRadar forbinder kontor- og byggehold i én app og sparer op til syv timer om ugen på ledelsesopgaver. PlanRadar er helt gratis for underleverandører, og du kan inkludere så mange som du har brug for i...
Arteria Document Solution er en virksomhed, der tilhører Arteria S.A. koncernen. Den specialiserer sig i IT-branchen, og derfor beskæftiger den sig dagligt med håndtering af back office-processer. Virksomheden har skabt et system ved navn TrimDoc, som primært har til formål at håndtere dokumenter og information. Blandt funktionerne i dette værktøj findes læsning af information fra dokumenter, styring af dokumentlager og andre opgaver.
Grækenland, Athens
...KONTRAKTMÆSSIG HÅNDTERING AF LØN & PERSONALEKONTOR FOR VIRKSOMHEDER, UDVALGELSE AF PERSONALE, ORGANISERING & DRIFT AF MENNESKELIGE RESURSSYSTEMER, ORGANISATIONS- & LEDELSESKONSULENTER. VORES VIRKSOMHED HAR STOR & SUCCESFULD ERFARING INDEN FOR DE NÆVNEDE OMRÅDER OG GARANTERER FREMTRÆDENDE RESULTATER FOR DE VIRKSOMHEDER, DER VIL OVERDRAGE OS DE NÆVNEDE OPGAVER, SAMT EN SIKRET REDUKTION AF OMKOSTNINGERNE TIL DRIFTEN AF LØN OG PERSONALEKONTOR PÅ OP TIL 50% AF DERES NUVÆRENDE DRIFTSOMKOSTNINGER.
Polen, Gliwice
...Vi skiller os ud på markedet med erfaring, omfattende service og en individuel tilgang til kunden. Med os vil din hjemmeside finde sig blandt de øverste placeringer i søgemaskinerne gennem en række opgaver, som inkluderer: søgemaskineoptimering, copywriting, webanalyse, Adwords-kampagner, e-mail marketing, håndtering af sociale medier, mund-til-mund marketing samt audits: SEO og UX. Vores tilbud er derfor meget omfattende. Vi inviterer dig hjerteligt til at gøre dig bekendt med det på vores hjemmeside: http://testimo.pl/.
Polen, Cracovie
... administrative opgaver og lønrelaterede dokumenter i forbindelse med Human Resources. Vi er stolte af: • At have en høj kontraktfornyelsesprocent med vores kunder (90%); • At tilbyde tusindvis af kandidater muligheden for at få et nyt job; • At have en aktiv tilstedeværelse på 10 europæiske markeder relateret til arbejdsverdenen; • At præsentere vores omsætning, som er steget med 157% i løbet af de sidste 3 år. Medlemmerne af vores team har arbejdet for rekrutteringsbureauer i deres hjemlande og i udlandet. De danner nu et team af specialister.
...Velkommen til din bolig-, ejendom- og lejeadministration! Vores team ser sig selv som din erfarne partner i den ansvarlige håndtering af ejendomsværdier i Lübeck og omegn. Nogle af os har allerede taget denne etik med "modermælken". Derfor står vi for en lige så professionel som pragmatisk tilgang til de konstante opgaver og de mange udfordringer ved administrationen af dine bolig- og...
Frankrig, Strasbourg
... størrelser: containere på 8 m3, 10 m3, 12 m3, 20 m3 eller 30 m3. Med Alsace Recycle, til dine projekter, flytninger og oprydninger, kan du være sikker på at få: Et kvalificeret team, der lytter til dig for en perfekt og sikker håndtering af dine anmodninger og dine opgaver med fjernelse, oprydning eller håndtering. Levering inden for 24 timer af en container, der svarer til affaldsmængden, og aflevering med vores lastbiler på det ønskede sted (metalcontainere, affaldscontainere, store genstande containere, byggeaffaldscontainere, tipper osv.)...
En uundgåelig aktør inden for kommerciel outsourcing, marketing, integrerede callcentre, telemarketing, prospektering, håndtering af udgående og indgående opkald, mailing, supplerende salgsstyrke, ordreindhentning og -behandling, forretningsudvikling, rådgivning om forretning og ledelse, registrering og behandling af regnskabs- og administrative opgaver i samarbejde med revisionsfirmaer...
Frankrig, Cannes
... procedurer Uddannelse af assistent. FINANSIELLE OG JURIDISKE RÅDGIVNINGER Virksomheden for domicilering har mange tjenester at tilbyde, såsom administrative råd En personlig juridisk og finansiel støtte i alle procedurer vedrørende din virksomhed Sammensætning af teknisk og finansieringsdossier Finansiel og juridisk rådgivning Spørg os om råd Assistance til privatpersoner EN ASSISTANCE TIL PRIVATPERSONER Nyd godt af 50% rabat eller skattefradrag Forberedelse af formueoverdragelse Støtte til arv Håndtering af ejendom og formueforvaltning Støtte til genopbygning af din karriere Kontorarbejde...
Tyskland, Unterföhring
... gennemføre projekter inden for produktlivscyklusstyring og teststyring. Uplettede relationer til partnere og kunder dokumenterer vores erfaring med opbygning og håndtering af komplekse systemer i følsomme anvendelsesområder.
... & build"-kompetencen fortsættes konsekvent med nye opgaver for opførelsen af to sportsstadioner i Dubai og opførelsen af nationalstadionet i Bukarest. Uden at miste fokus på kernekompetencen, det traditionelle byggeri, tjener den helhedsorienterede håndtering af komplekse byggeprojekter, fra planlægning og finansiering til udførelse og drift, som en supplement til det omfattende ydelser - altid under forudsætning af kvalitets- og innovationslederskab. Mere end 35 lokationer...
Spanien, Madrid
...Integreret håndtering af leje og salg, vedligeholdelse af fællesarealer, administrativt og juridisk afdeling eller omfattende projekter inden for LED-belysningssystemer; er nogle af de tjenester, du vil finde, når du besøger os.
Spanien, Mejorada Del Campo
... projekt og vejlede dig om den bedste type emballage og forsendelse til dine varer, samt holde dig informeret gennem hele fremstillingsprocessen om status på emballagen og selvfølgelig overholde de oprindeligt aftalte leveringstider. Vi er professionelle; emballage er vores speciale. Vi er autoriserede operatører til håndtering, forsegling og certificering af Fytosanitær behandling i henhold til NIMF-15-reglerne.
... så hurtigt som muligt. I disse faser er vi i konstant kontakt med dit firma. Efter denne fase kan vi udføre opgaver som midlertidig opbevaring af dine varer, underkastelse af lagerregimet, overførsel af varer under lagerregimet, indhentning af tilladelsesdokumenter og -papirer til importprocesserne, gennemførelse af importen, underkastelse af transitregimet, håndtering eller behandling af varer samt afslutning af dine eksportprocesser. I dag lever vi i en geografi, hvor logistikprocesser spiller en ekstremt vigtig rolle.

europages-appen er her!

Brug vores forbedrede leverandørsøgning eller opret dine henvendelser på farten med den nye europages-app.

Download i App Store

App StoreGoogle Play