... logistikcentre. Dette giver kunderne en bred tilgængelighed i realtid, uden at de behøver at have deres eget lager, hvilket udnytter virksomhedens ressourcer og dermed undgår forretningsrisici som usolgte produkter eller forringelse af dem.
AD GROUP er til stede over hele landet både gennem repræsentationsbureauer og med virksomhedens callcenter.
Virksomheden har som mål at blive et referencepunkt for...
... et komplet administrationspakke, der omfatter:
1. Inkasso service (nr. 12 hjemmeboende inkassatorer)
2. Assistance ved køb (pro-soluto)
3. Callcenter (nr. 15 arbejdsstationer)
4. Indsamling og opbevaring af aktiver
5. Sporingsservice
6. Handelsinformation
IT SUPPORT
Virksomheden har en avanceret software, der er struktureret specifikt baseret på de erfaringer, der er opnået, og de specifikke behov, i stand til at kontrollere de forskellige faser af administrationsprocessen samt generere syntetiske data. ARCO XML POWER-system.