Ønsker du at kontakte en af dine kunder for at følge op på betalingsforsinkelser, men har ikke tid eller ressourcer internt?
Call Collect-tjenesten fr...
“Vær Altid Der, Vær Altid Til Hjælp”
SERVICEKUNDEN OG KUNDESERVICE
Vi har alle hørt eller sagt følgende sætning: „deres produkt er godt, men hvad de ...
Vores eksterne opkaldsservice er en omkostningseffektiv måde at få hurtige og effektive svar på dine undersøgelser, spørgeskemaer eller prospektering ...
Den gode håndtering af telefonpasning i virksomheden for et kundeforhold - Med Médiphone kan du satse på kvaliteten af din telefonservice og stole på ...
Repræsentation for virksomheder og rådgivning til det tyske og europæiske marked.
Vi repræsenterer din virksomhed i Tyskland og i hele Europa. Vi har...
360° Interim End-to-End Rekruttering inkl. 360° smart Rekruttering - landsdækkende, europæisk eller globalt: fra jobopslag over interviews til onboard...
De fremtidige udfordringer vil være at fortsætte med at transformere virksomheden og kapitalisere på modstandsdygtighed. Human Resources inden for en ...
Inddrivelse af gæld: et essentielt redskab for den finansielle sundhed i virksomheder og offentlige institutioner
Inddrivelse af gæld er en afgørende ...